خانهاخبار
بازگشت دوباره حالت STAMINA به گوشی‌های سونی

بازگشت دوباره حالت STAMINA به گوشی‌های سونی

ویژگی STAMINA یکی از امکانات خوب گوشی‌های Sony است که سبب بهبود مصرف باتری دستگاه‌های اکسپریا می‎شود. این ویژگی خوب در آپدیت اندروید 6 سونی حذف شده بود، اما تیم توسعه دهندگان سونی تایید کرده است که به زودی آن را دوباره به محصولات این کمپانی باز می‌گرداند.
۱۳۹۵/۱/۲۸

در پرچمداران سری Z سونی گزینه‌ای به نام STAMINA Mode وجود دارد که فعال کردن آن مصرف باتری را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. درواقع این گزینه با قطع دسترسی اپلیکیشن‌ها به اینترنت در حالت استندبای، سبب می‌شود شارژ کمتری مصرف شود و گوشی بتواند به رکورد 2 روزه عمر باتری برسد.

 

image

 

با آمدن اندروید 6 مارشمالو برای گوشی‌های سونی و به دلیل وجود ویژگی Doze mode، که کاری شبیه STAMINA انجام می‎دهد، این قابلیت حذف شد. اما به نظر می‌رسد که کاربران اکسپریا از این تغییر چندان راضی نیستند.
با اینکه Doze Mode تاثیر خوبی بر مصرف باتری گوشی‌های اندرویدی دارد، فقط زمانی فعال می‌گردد که از گوشی استفاده نشود و در سایر موارد تاثیری بر مصرف باتری نخواهد گذاشت. به همین دلیل به اندازه STAMINA در مصرف شارژ صرفه‌جویی نمی‌شود.
تیم توسعه Xperia UI اعلام کرده است که، بنا به خواست کاربران، STAMINA را دوباره به گوشی‌های سونی بازمی‌گرداند. این ویژگی ابتدا برای اعضای برنامه آزمایشی سونی در دسترس قرار می‌گیرد و سپس برای استفاده عموم کاربران منتشر می‎شود.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

ribar

۱۳۹۵/۵/۲۴
با عرض سلام :
راستش اگر اينطورى بشه اصلا خوب نيست که من سونى زد الترا دارم و همينطور هم حالت استامين دارم و هم الترا استامين اندرويد من هم 5 هست ولى اگر با اپديت جديد قرار باشه امکانات نرم افزارى گوشى از بين بره اين اصلا جالب نيست مسولين سايت خوب جى اس ام هر زمانى که از دوباره حالت استامين به اندوريد 6 باز گشت حتما ماها رو در جريان قرار دهيد ممنون و سپاس

فرشید

۱۳۹۵/۲/۳۰
سلام به شرکت سونی و سایت قدرتمند جی اس ام میخواستم بدونم کی حالت STAMINA به گوشی های سونی برمیگرده ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

پویا

۱۳۹۵/۲/۱۵
سلام من الان 2هفته است که آندروید 6 را دریافت کرده ام.
اما حالت stamina که حذف شده بود هنوز برنگشته.
میشه بگین کی بر می گردد

امیر

۱۳۹۵/۱/۲۸
اصن از سری x. هیچ خبری نی که در موردشون.هیچ چیزی نمی ذارین؟

علی

۱۳۹۵/۱/۲۸
همینه خدا وکیلی هیچ شرکتی نمیکنه بجز سونی