خانهاخبار
غیر فعال سازی پیامک های ارزش افزوده تنها با یک کد

غیر فعال سازی پیامک های ارزش افزوده تنها با یک کد

پیامک‌های ارزش افزوده، که شرکت در مسابقات مختلف و قرعه کشی ها را به شما پیشنهاد می‌دهند، علاوه بر مزاحمت، هزینه‌های زیادی به قبض موبایلتان اضافه می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید این سرویس ها را غیر فعال کنید، با ما همراه باشید.
۱۳۹۵/۱/۲۵

به منظور حفظ حقوق مشترکان، سازمان تنظیم مقررات، روش‌های ارائه خدمات ارزش افزوده را از سوی اپراتورها تغییر داد. از این پس روش فعال‌سازی و غیر فعال‌سازی خدمات پیامکی از سوی تمام اپراتورهای تلفن همراه با استفاده از سامانه پیامکی هشتصد یا شماره‌گیری #800* است و مشترکان با این سامانه از انواع خدمات ارزش افزوده فعال روی سیم‌کارت خود و روش غیر فعال‌سازی آنها آگاه می شوند و درصورت عدم تمایل به دریافت پیامک های تبلیغاتی با موضوعات مختلف می‌توانند این خدمات را غیرفعال کنند. درصورت فعال سازی این خدمات پیامکی از سوی مشترکان، اپراتورها باید ضمن ارسال پیامک در ساعات نه صبح تا نه شب، میزان هزینه خدمات و نحوه مسدود کردن آن موضوع پیامکی را اعلام کنند و درصورت درخواست مشترک برای غیرفعال کردن، آن محتوای پیامکی تا بیست و چهار ساعت قطع شود. همچنین در صورت غیرفعال کردن کل خدمات پیامک تبلیغاتی، خدمات پیامکی مبتنی بر تراکنش شامل خدمات تراکنشی بانکی، خریدهای الکترونیکی و... همچنان برای مشترکان فعال خواهد بود.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

سمانه

۱۳۹۷/۱۱/۲۸
سلام
خدا خیرات بده
یعنی دیگه از اعتبار موبایل کم نمیشه واقعا?

محمود

۱۳۹۵/۷/۲۸
سلام ضمن تشکر این روش برای بنده کار نکرد!
چند تا تجربه در این زمینه داشتم که برام واقعا شگفت انگیز بود که دوست دارم بگم!
داستان از اونجایی شروع شد که قبض مادر بنده 20 تومنش توی صورت حساب زده بود خدمات مبتنی برخدمات!
حالا این چیه ، اول فکر کردیم همون پیامک تبلیغاتی هستش و بنده با شماره 9990 تماس گرفتم که اون هم داستان داشت! چون باید گزینه ای رو انتخاب کنی که اولش میگه فعال سازی بعد که داخل میشی میگه غیر فعال سازی! چقدر سرکار بودیم و گشتیم توی منوش ، بماند!
خلاصه آخرش گفت پیامک تبلیغاتی با موفقیت غیر فعال شد
ولی ماه بعد بازم همون داستان پیش اومد!
باز من اون کار را انجام دادم و باز گفت با موفقیت... ، این سوال برام پیش اومد اینکه دفعه قبل هم اینو گفت!
خلاصه رفتم توی صفحه همراه من (عضو شدم) اونجا3 گزینه اصلی داره که وسطیش زده (خدمات من) ، تا اونو زدم توی گزینه هاش پیامک تبلیغاتی هم بود ، درجا انتخابش کردم و با کمال تعجب دیدم زده فعال است! هرچی هم روش کلیک میکردم باز برمیگشت سر جاش!!!!
اعصابم بهم ریخته بود که یه گزینه دیگه رو دیدم زده ( خدمات مبتنی برخدمات!!) یعنی جدای اون پیامک تبلیغاتی ها ! روی اون کلیک کردم و دیدم بله.. ای دل غافل چقدر خدمات دادن..!
یکی یکی همش رو غیر فعال کردم و درست شد ، جالبه این گزینه رو اصلا توی منوی 9990 ندیدم! به کی باید بگیم نمیدونم ، این بار 98 تومن قبض 3 ماه اومده که 45 تومنش برای همین بود !!!!
ولی اون پیامک های تبلیغاتی خیر... همچنان عین شیر سرجاشه!

جی اس ام

۱۳۹۵/۳/۲۲
خیر

فرشاد خان

۱۳۹۵/۱/۲۶
من این کد رو زدم ولی بعد از گذشت24 ساعت هنوز پیام تایید قطع سامانه ارزش افزوده (مزاحمت) بدستم نرسیده!

bahi_good

۱۳۹۵/۱/۲۶
قبضمو بخاطر کاغذ کمتر (قطع درخت کمتر )حذف کردم ،هر سری ده تومن رو قبضم میومد خبر نداشتم!!!