خانهاخبار
نسخه سفیدرنگ و رابط کاربری جدید HTC 10 فاش شد

نسخه سفیدرنگ و رابط کاربری جدید HTC 10 فاش شد

کمتر از یک هفته دیگر کنفرانس اچ تی سی برگزار می‌شود؛ کنفرانسی که در آن از HTC 10 رونمایی خواهد شد. اما این روزها هم مشخصات و هم عکس‌های این گوشی فاش شده و احتمالا دیگر HTC حرف جدیدی برای گفتن در مورد پرچمدار خود ندارد.
۱۳۹۵/۱/۲۱

بدون تردید اچ‌تی‌سی برای گوشی جدید خود بسیار هیجان‌زده است، این را می‌توان از تیزرهای تبلیغاتی که هر روز منتشر می‌شود و بر ویژگی‌های مختلفی از این گوشی تاکید دارد به‌راحتی فهمید. اکنون تصویر دیگری از این گوشی هوشمند در شبکه میکروبلاگ چینی Weibo فاش شده است. این تصویر، که به نسخه سفیدرنگ HTC 10 مربوط است، شبیه به نسخه قبلی است که چندی پیش عکس آن فاش شده بود.

 

image

 

اما در این تصویر تنها جلو گوشی مشخص شده است و خبری از عکس بدنه پشت آن نیست. به همین دلیل نمی‌دانیم آیا تنها جلو گوشی سفید خواهد بود یا خیر. احتمالا بدنه پشتی گوشی به رنگ نقره‌ای خواهد بود.

در تصاویر دیگری نیز رابط کاربری جدید اچ‌تی‌سی فاش شده است: رابط کاربری Sense 8 که البته تفاوت چندانی با نسخه قبلی این رابط کاربری ندارد. به نظر می‌رسد در این رابط کاربری اکنون کاربران می‌توانند آیکون‌های اپلیکیشن‌ها، ویجت‌ها و استیکرها را روی هر بخشی از صفحه خانه قرار دهند و ظاهر آنها را به گونه‌ای دیگر برای خود سفارشی کنند.

تنها چند روز دیگر به 12 آوریل و رونمایی رسمی از اچ‌تی سی ‌10 زمان باقی است. به زودی اخباری رسمی در مورد این گوشی خواهیم شنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

Davood

۱۳۹۵/۱/۲۴
من خودم از طرفداراي اچ تي سي هستم ولي از وقتي ال سي دي گوشيم m9شكست بردم گارانتي ياس اينقد اذيتم كردن كه ديگه هيچ وقتت اج تي سي نميخرم شماهام اگه ميخريد با گارانتي ياس نخريد الكي صدتا عيب ميزارن روش كه بيشتر پول بگيرن اذتون

Captain black

۱۳۹۵/۱/۲۲
دقیقا باهات موافقم :)

yh

۱۳۹۵/۱/۲۲
بسیار بسیار زیباست.... من a9‌دارم تو عکسها گوشی زیبا نیست ولی وقتی از نزدیک میبینی و اون ظرافتهای طراحی مخصوص اچ تی سی رو از نزدیک حس میکنی میبینی با عکسش از زمین تا آسمون فرق داره... من به صراحت میگم زیباترین گوشیه 2016.. هستش شک نکنید بیاد از نزدیک ببینید متوجه حرفام میشید

MYS5

۱۳۹۵/۱/۲۲
jeyjet کاش سامسونگ میساخت:)))).گوشی های سامسونگ خیلی ازین خوشگل ترن.
و yh اگه htc کمپانی بووود بهش سامسونگ میگفتن.نه نه،اسم سامسونگ خیلی برای htc بزرگه...

كوروش

۱۳۹۵/۱/۲۲
احتمالا با این زبان طراحی نچندان دلچسب جلو گوشی سیاستش اینه که برای سال 2017 جایی واسه اعمال تغییرات رو نواقص گوشی امسالش داشته باشه