خانهاخبار
سوال‌هایتان را در مورد iPhone SE از جی‌اس‌ام بپرسید

سوال‌هایتان را در مورد iPhone SE از جی‌اس‌ام بپرسید

اگر قصد خرید آیفون اس ای را دارید یا به‌تازگی آن را خریداری کرده‌اید، تمام سوال‌های مربوط به قبل یا بعد از خرید این گوشی و موضوعات پیرامونی آن را می‌توانید از جی‌اس‌ام بپرسید و جواب سوالتان را بگیرید.
۱۳۹۵/۱/۲۱

امسال اپل سنت خود را شکست و به جای معرفی یک پرچمدار در ماه سپتامبر، اقدام به معرفی آیفون جدید ۴ اینچی با نام آیفون SE کرد تا بازار گوشی‌های میان‌رده را بیش از هر زمان دیگر در دست خود بگیرد. آیفون SE با طراحی‌ای دقیقا مشابه آیفون ۵اس اما با سخت‌افزاری بسیار قدرتمند‌تر از گذشته عرضه شد؛ تا جایی که علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری و قدرت عملکرد برابر آیفون ۶اس دوام باتری بیشتری هم نسبت به آیفون ۶اس دارد.

 

image

 

وجود چندین ضعف کوچک مانند عدم پشتیبانی از نسل دوم حسگر اثر انگشتی Touch ID، عدم به‌روزرسانی سنسور ۵ مگاپیکسل دوربین جلو و عدم پشتیبانی از 3D Touch باعث شد آیفون SE صددرصد برابر با آیفون ۶اس نباشد و آن را فقط میان‌رده خوش‌قیمت این کمپانی در نظر بگیریم و نه یک پرچمدار.

آیفون SE، پس از معرفی آن در کنفرانس اپل در دوم فروردین امسال، در تاریخ ۱۴ فروردین به بازار ایران راه یافت که اوایل با قیمتی نجومی و بسیار بالا به فروش می‌رفت. اکنون تا حدودی به ثبات قیمتی خود رسیده است و نسخه ۱۶ گیگابایت با قیمت ۱،۸۲۰،۰۰۰ تومان و نسخه ۶۴ گیگابایت  با ۲،۳۲۰،۰۰۰ به فروش می‌رسد که البته هنوز هم امکان پایین آمدن قیمت آن وجود دارد. 

 

image

 

در بخش نظرات این مطلب هم‌اکنون می‌توانید تمام سوال‌های خود را در رابطه با آیفون SE طرح کنید و جوابتان را در قسمت نظرات از نویسنده دریافت کنید.
 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (348 نظر)

حس هفتم

۱۳۹۷/۱۲/۱۵
با سلام
دوست عزیز من هم قبلا همین مشکل رو داشتم تا اینکه فهمیدم شارژرم فیک هستش.
لطف کن برو از یه مغازه معتبر یه شارژر اصل بگیر.واس فهمیدن اصل بودنش همونجا بزنش شارژ با گوشیت کار کن اگه توی کارکرد هنگ کرد بدون فیک هستش اگه مشکلی توی کار کرد نداشت اصله اصله

سیاوش طالب نژاد

۱۳۹۷/۹/۲
سلام ببخشید من الان از سامسونگ j5prime استفاده میکنم و شبا که میزارمش بالا سرم صبح بلند میشم ۷ الی۸ درصد شارژ کم کرده و الان نظرم روی گوشی ios هست . آیا گوشی های ios هم همینطوری هستند؟

مبینا

۱۳۹۶/۱۲/۲۱
سلام. ممنون از اطلاعات خوبتون.
ببخشید من شنیدم از شهریور دیگه برای آیفون اس ای آپدیت جدید نمیاد. درسته؟

متین

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
از نظر من گوشی آیفون SE از نظر سخت افزار و سرعت خیلی بهتر از A5 هستش ولی اگر صفحه نمایش بزرگ تری میخواهید سامسونگ A5 هم گوشی خوبیست

متین

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
از نظر من هم همون ۶۴ خوبه ولی بازم به بودجه خودت مونده دوست عزیز