خانهاخبار
تیزر تبلیغاتی جدید HTC 10 و مشخصات درز کرده از GFXBench

تیزر تبلیغاتی جدید HTC 10 و مشخصات درز کرده از GFXBench

کمتر از دو هفته دیگر پرچمدار جدید اچ تی سی رسما رونمایی می شود، اما اکنون همراه با تیزر تبلیغاتی جدیدی که HTC منتشر کرده برخی از مشخصات گوشی نیز از طریق بنچمارک GFXBench لو رفته است.
۱۳۹۵/۱/۱۲

این روزها HTC 10 به یکی از خبرهای اصلی سایت‌ها تبدیل شده، پرچمدار جدید اچ تی سی که حرف‌های زیادی در موردش به گوش می‌رسد. تا کنون نیز عکس‌ها و خبرهای زیادی در مورد این گوشی منتشر شده و تقریبا دیگر از مشخصات و طراحی گوشی مطمئن هستیم. این گوشی قرار است 12 آوریل توسط اچ‌تی‌سی رونمایی شود. شرکت اچ‌تی‌سی نیز تیزرهایی تبلیغاتی از این گوشی منتشر کرده است؛ تیزرهایی که برخی مشخصات این گوشی را تایید کرده است.

 

image

 

اچ‌تی‌سی به تازگی در تیزر تبلیغاتی دیگری عملکرد پرچمدار خود را به رخ رقیبان کشیده است. در این تیزر طراحی بخش پایینی گوشی از جمله دکمه خانه و دکمه‌های لمسی منو و بازگشت، نیز به سختی مشاهده می‌شود. اچ‌تی‌سی در پیام این تیزر تبلیغاتی گفته است که سریعترین و روان‌ترین عملکرد را با این گوشی شاهد خواهید بود.

اگرچه تا کنون اطلاعات زیادی از این پرچمدار اچ‌تی‌سی به دست آورده‌ایم اما مطمئنا این شرکت نیز چیزهایی را برای رونمایی در روز کنفرانس از دید همگان پنهان نگه داشته است. حالا اطلاعاتی که از بنچمارک گیک بنچ به دست آمده نشان می دهد که این گوشی نمایشگری 5.1 اینچی با رزولوشن QHD از نوع آمولد، تراشه اسنپدراگون 820 کوآلکام، 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی دارد.

 

image

 

پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی احتمالا 740 یورو قیمت دارد و از 15 آپریل روانه بازار می‌شود. گفته می‌شود نسخه‌ای از این گوشی با تراشه اسنپدراگون 652 کوآلکام روانه بازار می‌شود و قیمت کمتری دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

مهدی

۱۳۹۵/۱/۱۸
فقط htc.......من همه گوشیا رو امتحان کردم تاالان که htcدستمه هیچ کدوم به پای این گوشی نمی رسن واقعا عالیه

MYS5

۱۳۹۵/۱/۱۴
فقط اچ تی سی میتونه؟هههه جوک خنده داری بود به کامنت های مضحکت ادامه بده.انگار الان کمبود تکنولوژی داریم بعش فقط و فقط یه کمپانی میتونه نجات بده دنیا رو(اسمارت فون ها) اونم چیییی؟اچ تی سی؟خخخخ
ولی با اینکه کمپانی کوچیک و کم ارزشیه نسبت به بقیه ولی تلاششو خیلی خوب میکنه و یه تاثیرکی هم میذاره

محمدرضا

۱۳۹۵/۱/۱۴
تو دنیای لپ تاپ !؟ اپل !؟
خیلی خنده داره حرفت !

ناشناس

۱۳۹۵/۱/۱۴
فقط سامسونگ

POUYA

۱۳۹۵/۱/۱۴
داداش من طرفداری بیجا نمیکنم ولی قبل از اولین گوشی شرکت اچ تی سی ، شرکتای نوکیا و سونی اریکسون گوشی هوشمند با سیستم عامل سیمبین میزدن. لطفا رو برند متعصب نباشید