خانهاخبار
خرید ریالی جم در Clash of Clans ممکن شد

خرید ریالی جم در Clash of Clans ممکن شد

کاربران ایرانی کلش آو کلنز که این بازی را روی پلتفرم اندروید بازی می‌کنند از این پس می‌توانند به‌صورت رسمی و با ریال اقدام به خرید الماس در این بازی کنند
۱۳۹۵/۱/۵

فروشگاه نرم‌افزاری کافه بازار اعلام کرد که طی یک قرارداد رسمی با شرکت فنلاندی Supercell، امکان خرید ریالی جم را در بازی کلش آو کلنز برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

بدین‌ترتیب کاربرانی که آخرین آپدیت این بازی را از کافه بازار روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنند این امکان را دارند که با ریال اقدام به خرید جم داخل بازی کنند. اما اگر آخرین آپدیت را از طریق گوگل پلی استور دریافت کرده‌اید، برای برخورداری از این امکان می‌توانید مجددا نسخه کامل بازی را از کافه بازار نصب کنید. 

 

image

 

بدون شک این خبر خوبی برای کلش بازهای ایرانی است. بسیاری از کاربران که تمایلی به صرف وقت زیاد برای آپگریدهای داخل بازی را ندارند ترجیح می‌دهند که با خرج کردن جم، سریع‌تر به مراحل بعدی پیش‌روی کنند. اما خرید جم برای کاربران داخل ایران به‌دلیل دسترسی نداشتن به حساب‌های بین‌المللی با سختی انجام می‌شود. حال کافه بازار این فرصت را فراهم کرده که بدون نیاز به خرید گیفت کارت یا دسترسی به کارت‌های اعتباری تنها با کمک کارت‌های بانکی عضو شتاب بتوانید در کلش آو کلنز جم بخرید. همچنین خرید جم با کمک اعتبار موجود در حساب کافه بازار و گیفت کارت‌های این فروشگاه نیز امکان‌پذیر است. 

اگر شما هم از کاربران کلش آو کلنز هستید و پرداخت ریالی برای خرید جم را داخل این بازی امتحان کرده‌اید تجربه خود را با ما و دیگر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (88 نظر)

Ashkan

۱۳۹۹/۱/۴
من ازطریق بازار تونستم به راحتی بلیط طلایی بخرم فقط برای پرداخت به اینترنت ثابت متصل باشید

solin

۱۳۹۸/۱۲/۵
سلام وقت شما بخیر. بنظرتون میشه جم و الماس بازی کلش آف کلنز رو از سایت های ایرانی دیگه خرید. الان سایت ایران موجو نوشته که بیش از 7 ساله سابقه داره و برای خرید جم خیلیا توصیه اش می کنند، بنظرتون میشه به این سایت ها اعتماد کرد. جی اس ام عزیز لطفا راهنمایی بفرمائید

ناصر

۱۳۹۷/۴/۲
دروغ نمیگیدمنم بخرم

حمزه یاری مطوری

۱۳۹۶/۱/۲۱
شماره حساب

blackwolf

۱۳۹۶/۱/۱۸
میخوام جم بخرم اما نمیتونم