خانهاخبار
تاریخ رونمایی از HTC 10 مشخص شد

تاریخ رونمایی از HTC 10 مشخص شد

مدتهاست که منتظر اعلام زمان رونمایی از پرچمدار جدید اچ تی سی هستیم، گوشی هوشمندی که قرار است این شرکت را دوباره به دوران اوج خود بازگرداند. دعوتنامه‌های ارسال شده از سوی HTC مشخص کرده است که به زودی شاهد رونمایی از اچی تی سی 10 خواهیم بود.
۱۳۹۵/۱/۴

پس از معرفی گوشی‌های جدید ال‌جی‌، سامسونگ و اپل، نوبتی هم که باشد نوبت معرفی پرچمدار جدید HTC است. در هفته‌ها گذشته شایعات زیادی در مورد HTC 10 شنیدیم. اینکه طراحی آن تا چه اندازه به One A9 شباهت دارد و قرار است از یک دوربین بسیار باکیفیت استفاده کند.
شب گذشته HTC با ارسال دعوتنامه‌هایی، برگزاری کنفرانس خبری خود در تاریخ 12 آوریل (24 فروردین) را تایید کرد. در این کنفرانس که در سه شهر نیویورک، لندن و تایپه برگزار می‌شود به احتمال زیاد شاهد معرفی HTC 10 خواهیم بود.

image

 

انتظار داریم که پرچمدار 2016 اچ‌تی‌سی از نمایشگر 5.1 اینچی با کیفیت QHD، پردازنده اسنپ‌دراگون 820، اسکنر اثر انگشت، 4 گیگابایت حافظه رم و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی استفاده کند و با بدنه‌ای از جنس فلز در چند رنگ مختلف به بازار بیاید.
پس تا 3 هفته دیگر باید منتظر ماند و دید گوشی که HTC در ساخت آن وسواس به خرج داده، چه از آب در می‌آید و چقدر می‌تواند ما را غفلگیر کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

MYS5

۱۳۹۵/۱/۶
عزیزم htc اگه واسه بقیه مثله طوفانه،جلو سامسونگ مثله فوووته

رضا

۱۳۹۵/۱/۶
کاملا با yh موافقم! صفحه نمایش گوشی های سامسونگ همیشه رنگ ها رو مصنوعی و کارتونی نشون میده

ALI

۱۳۹۵/۱/۶
من خودم تا الان سامسونگ داشتم و راضی بودم اما خیلی دلم میخواد از گوشیهای شیک htc هم استفاده کنم و میتونم بگم قشنگ ترین گوشیه.

yh

۱۳۹۵/۱/۵
حداقل میخوای در قالب دورود به علاقمندان علم و ادب تفکرات خودتو دیکته کنی لااقل با یه خورده آگاهی این کار رو بکن....کجای صفحات آمولد گفته شده بهترین و با کیفیت ترین رنگها رو نشون میده و کجا گفته شده بشترین عمق رنگ و زاویه دید دارند؟!!! کدوم سایتی کجا همچین اطلاعاتی به شما داده!؟!!!!... صفحات آمولد عمق رنگ مشکی رو خوب نمایش میدن اونم به خاطر اینکه کلا در قسمت سیاه رنگ پیکسلها خاموش میشند و همون صفحه مشکی گوشی نمایش داده میشه... تو نشون دادن رنگ سفید مشکل اساسی دارند و به هیچ و جه نمیتونند صفحه کاملا سفید نشون بدن و به همین خاطر نمیتونن مثل صفحات ال سی دی برای خواندن مطالب مناسب باشند... صفحات ال سی دی هم کاملا بر عکس تو عمق رنگ مشکی مشکل دارند و.... یعنی صفحات آمولد دارند سعی می کنند عمق رنگ سفید رو بهتر بکنند و صفحات ال سی دی عمق رنگ مشکی و کنتراست رو...در این میان سفحات ال ایی دی نمیتونند رنگها رو بهصورت واقعی نشون بدن و همیشه رنگها بصورت اشباع نمایش داده میشه برا همین در ظاهر جلوه گول پسندی دارند ولی در واقعیت رنگها واقعی نیست(برا همین بهترین صفحه نمایش انتخاب میشند چون سامسونگ رنگها رو اشباع و کارتونی میکنه و ظاهر پسند).... ولی صفحات ال سی دی رنگها رو به صورت کاملا طبیعی نشون میدند.. صفحات ال ایی دی مصرف انرژی کمتری دارند چون پیکسلها به صورت جداگانه کنترل میشوند

reza.mllt

۱۳۹۵/۱/۵
واقعا همینطوره ، من میخواستم گوشیو که one e8 است را عوض کنم اما وقتی اپدیت کردمش نظرم تغییر کرد هم جدیدترن ورژن اندروید براش اومد هم سنس7 ،خیلیم عالی شده و واقعا روانتر شده دستگاه،صبر میکنم تا نکسوس بعدی که قرار خوده htc بزنه