خانهاخبار
اولین بروزرسانی برای نسخه توسعه‌دهندگان Android N منتشر شد

اولین بروزرسانی برای نسخه توسعه‌دهندگان Android N منتشر شد

محتوای اولین آپدیت Android N نسخه توسعه‌دهندگان شامل رفع برخی از باگ‌ها و نقایص جرئی در سیستم‌عامل و همچنین بهبود عملکرد آن است. گوگل با ارائه نسخه توسعه‌دهندگان چند ماه پیش از رونمایی رسمی از Android N همه را شگفت‌زده کرد.
۱۳۹۴/۱۲/۲۸

اولین آپدیت از سری بروزرسانی‌های وعده‌ داده‌شده برای نسخه توسعه‌دهندگان Android N منتشر شده که به صورت دانلود مستقیم فایل یا OTA در اختیار کاربران نکسوسی است. دانلود مستقیم فایل برای Nexus 5X با شماره ساخت NPC56W، Nexus 6P شماره ساخت NPC56W، Nexus 9 شماره ساخت NPC56X و Nexus 9 LTE با شماره ساخت NPC56X در دسترس کاربران قرار گرفته اما افرادی که Nexus 6 دارند هنوز امکان دانلود مستقیم فایل را پیدا نکرده‌اند.

 

image

 

اگر تاکنون به صورت مستقیم آپدیت‌ها را از اینترنت دانلود نکرده و خودتان روی دستگاه فلش نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم از این کار خودداری کرده و منتظر آپدیت OTA بمانید؛ کاربران غیرحرفه‌ای زیادی سعی در بروزرسانی دستگاه از طریق دانلود فایل داشته‌اند که دستگاه مراحل نصب را نیمه‌کاره گذاشته و مشکلاتی برای کاربر بوجود آورده است.

محتوای اولین آپدیت Android N نسخه توسعه‌دهندگان شامل رفع برخی از باگ‌ها و نقایص جرئی در سیستم‌عامل و همچنین بهبود عملکرد آن است. گوگل با ارائه نسخه توسعه‌دهندگان برای آخرین دستگاه‌های نکسوس درست چند ماه قبل از برگزاری کنفرانس Google I/O و رونمایی از اندروید نهایی، همه را شگفت‌زده کرد. اولین عرضه رسمی Android N به اواخر سال 2016 و سه ماه چهارم  موکول شده که طبعا با فاصله‌ای چند ماهه برای پرچمداران غیرنکسوسی نیز عرضه خواهد شد.

اگر به دستورات و راهنمایی‌های لازم برای نصب‌ مستقیم نسخه توسعه‌دهندگان Android N روی دستگاه نکسوسی خود احتیاج دارید می‌توان از این لینک اقدام کرده و با جست‌وجو میان مطالب صفحه، لینک دانلود را بیابید. برای دریافت بروزرسانی از طریق OTA نیز باید در لیست Android Beta Program ثبت‌نام کرده تا آپدیت مذکور به صورت اتوماتیک برای دستگاه شما ارسال شود؛ بدین منظور هم باید وارد همان لینک در وبسایت Developer.Android.com شده و به دنبال محل ثبت‌نام بگردید. ( البته دقت داشته باشید که این لینک به روی IPهای ایرانی بسته بوده و برای ورود به آن باید از IP کشورهای دیگر استفاده کرد!)

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Pourya

۱۳۹۵/۲/۲۹
سلام
سایتdevelopers.google.com
جدیدا با آیپی ایران هم جواب میده
یک هفتس این مشکل از سمت گوگل حل شده

امیر حسین

۱۳۹۵/۱/۲
یعنی برای نکسوس ۶ نمیاد کلا؟