خانهاخبار
دوربین دوگانه Huawei P9 تایید شد

دوربین دوگانه Huawei P9 تایید شد

مدت زیادی است که منتظر معرفی هوآوی پی 9 هستیم. در این مدت یک شایعه را بارها و بارها شنیده‌ایم و آن مجهز بودن این گوشی به دو لنز دوربین است. خوشبختانه این شایعه رسما از سوی هوآوی تایید شد و اکنون باید تا برگزاری کنفرانس این شرکت منتظر بمانیم و ببینم سایر مشخصات پی 9 چه خواهد بود.
۱۳۹۴/۱۲/۲۷

از زمان شروع شایعات در مورد Huawei P9، حرف‌هایی در مورد مجهز بودن این دستگاه به 2 لنز دوربین شنیده می‌شد که البته تا امروز در مورد آن مطمئن نبودیم. خوشبختانه با انتشار تیزر جدید از این دستگاه، شایعه استفاده از دوربین دوتایی در P9 رسما تایید شد و حالا می‌توانیم با قطعیت در این باره صحبت کنیم.

 

image

 

طبق پیش‌بینی‌ها Huawei P9 از پردازنده Kirin 950، نمایشگر 5.2 اینچی، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین‌های 12 و 5 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. ضخامت این دستگاه 6.4 میلی‌متر عنوان شده است و همراه با یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی و سیستم عامل اندروید 6 با قیمتی حدود 500 دلار به بازار بیاید.
به جز P9 انتظار داریم هوآوی در کنفرانس 18 فروردین خود در از دو مدل دیگر به نام‌های P9 Lite و P9 Max نیز رونمایی کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

shayane kian

۱۳۹۵/۱/۲
اولش که با ادب باشید و تربیت داشته باشید
دوما هم اگر چشمهای مبارک رو بااااااز کنید و ببینید من اونجا نوشتم p6 نه p7 آقایون پرفسور!!!!!!!!
وقتی هنوز مدلهای گوشی رو نمیشناسید چطور میاید و نظر میدین آخه؟؟؟؟؟
و اینکه جناب جی اس ام عزیز فکر نمیکنم این کار درستی باشه که اجازه چاپ به بی ادبی های دیگران بدید...!

زهرا

۱۳۹۴/۱۲/۲۹
برا این ملت همه گوشیا کپی هستش سامسونگ کپی میکنه هواوی کپی میکنه اپلم الان میخواد کپی کنه شرکتا به اون بزرگی فقط دارن کپی میکنن از هم اصلا بیخودی دارن پول مهندسای خبره رو میدن والاه

M

۱۳۹۴/۱۲/۲۸
من یه p7 دو سال هست دارم سالمه سالمه یه بار هم هنگ نکرده چرا چرت و پرت میگی

اشکان

۱۳۹۴/۱۲/۲۸
G600 رو سه سال پیش خریدم هنوز سالمه, دو سال پیش هم p7 که پرچمدار بود رو خریدم عالیه. الکی اطلاعات غلط به مردم نده

shayane kian

۱۳۹۴/۱۲/۲۷
آقااااا این هواویی مزخرف رو نخرید و پول بی زبانتون رو دور نریزید
حاااااالم از این هواوی بهم میخوره این برند مزخرف فقط و فقط داره از برندهای دیگه کپی میکنه واقعا دیگه شورشو در آوردن!!!!!!!!!
2تا گوشی هواوی برای برادرم گرفتم یکس g600 اون یکی هم مثلا پرچمدارش p6 رو گرفتم!!!! اولیه بعد گذشت 4 ماهو نیم به حددددددی هنگ میکرد که مجبور شده بندازمش تو کمد و در نهایت با قیمت بسیااااار کم فروختمش دومی هم هارد سوزوند و دوستم نمایندگی هواوی تو رشت رو داره خودش هم گفت که 11 اٌمین نفرم که p6 ام هادر سوزونده,
به خدااا قسم اگر این برند بهترییین گوشی تاریخ رو تولید کنه با قیمت 100 میلیون تومن و بهم بگن واسه او هزار تومن به خدا اگه بگیرمش!!!!