خانهاخبار
‌لپ‌تاپ‌ جدید Razer، قدرتمندتر و ارزان‌تر از همیشه!

‌لپ‌تاپ‌ جدید Razer، قدرتمندتر و ارزان‌تر از همیشه!

چند ماه پیش ریزر از لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی جدید خود در نمایشگاه CES 2016 رونمایی کرد، دستگاهی که توانست جوایز زیادی در آن نمایشگاه به دست آورد. اکنون این شرکت رسما پیش‌فروش مدل جدید لپ‌تاپ‌های سری بلید خود را با قیمتی کمتر از گذشته آغاز کرده است.
۱۳۹۴/۱۲/۲۷

رایزر از یک لپ‌تاپ جدید مخصوص بازی رونمایی کرد، دستگاهی که طبق انتظار قدرتمندتر شده اما در عین حال قیمت کمتری نسبت به نسل قبل دارد.
ضخامت این لپ‌تاپ آلومینیومی به کمتر از 2 سانتی‌متر می‌رسد و وزنی معادل 1.9 کیلوگرم دارد. نمایشگر 14 اینچی نسل جدید لپ‌تاپ‌های Blade قابلیت چند لمسی داشته و از رزولوشن QHD+ پشتیبانی می‌کند.

 

image

 

اما مثل هر لپ‌تاپ مخصوص بازی دیگری، آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است، مشخصات سخت‌افزاری آن است. Blade جدید از پردازنده‌های نسل ششم Core i7 اینتل به همراه کارت گرافیک قدرتمند GTX 970M انویدیا و 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 قدرت می‌گیرد. ریزر مجموعه‌ای از پورت‌های USB Type-C، Thunderbold 3، DisplayPort، USB 3.0 و HDMI 1.4b به این دستگاه افزوده و آن را مجهز به یک باتری 70Wh کرده است تا کاربران هنگام بازی خیالی آسوده‌تر داشته باشند.

اما آنچه که Razer Blade جدید را خاص می‌کند قابلیت اتصال کارت‌های گرافیک خارجی توسط جعبه‌ای به نام Razer Core است که کاربر با اتصال آن توسط پورت USB 3.0 می‌تواند قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای به لپ‌تاپ خود ببخشد.

پیش فروش این لپ‌تاپ جدید از امروز با قیمت 2000 دلار (برای مدل 256 گیگابایتی) و 2200 دلار (برای مدل 512 گیگابایتی) آغاز شده و تحویل آن در ماه آینده صورت می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

Alireza

۱۳۹۵/۱/۲
اگه میخواید این همه پول بدین این لپتاپ رو بخرید خب سرفیس بوک و مک بوک خیلی بهتره.

محمد

۱۳۹۴/۱۲/۲۸
اولین اینکه گفته ارزانتر از همیشه!
نگفته ارزان!
بعدمبرا این غول 8 تا هم کمه!

As

۱۳۹۴/۱۲/۲۸
٢٠٠٠ دلار >>تقريباً ٧ مليون
الان كجاش ارزونه ؟
با asusوmacbook تو يه رنج قيمته كه

shayane kian

۱۳۹۴/۱۲/۲۷
ریزر واقعا داره خوب کار میکنه و تمام مجصولاتی که تو بازار میده رو واقعا با کیفیت و با قیمت بسیار کم ارائه میده,
دوستانی که قصد خریدهرنوع وسیله ای رو دارید و اگر ریزر اون محصول وجود داشت شک نکنید و بخرید,
من یه اییر فون و یک هدفون از ریزر دارم و قیمت اییرفون من 310 هزار تومن و هدفونم 495 هزار تومنه این دو محصولی که ازشون استفاده میکنم واقعا اندازه یک محصول 1ملیون تومنی برندهای دیگه قدرت و کیفیت میده بهم...

sina

۱۳۹۴/۱۲/۲۷
۶ میلیون؟؟؟
۶ میلیون!!!
مگه جنگه؟؟؟
بله جنگه از این به بعد اسم من کیم سون چانه