خانهاخبار
پرچمدار جدیدی در دنیای اندرویدی‌ها با 6 گیگابایت رم

پرچمدار جدیدی در دنیای اندرویدی‌ها با 6 گیگابایت رم

امروزه بیشترین نیاز در زمینه نرم‌افزار و باتری اسمارت‌فون‌ها احساس می‌شود در حالی که کمپانی‌ها کمترین تمرکز را به این موضوع اختصاص می‌دهند. کمپانی Meizu به زودی از پرچمداری با 6 گیگابایت رم رونمایی خواهد کرد...
۱۳۹۴/۱۲/۲۶

سخت‌افزار اسمارت‌فون‌ها روز به روز قوی‌تر می‌شود تا جایی که کاربران نیز به این حجم از قدرت در کارهای روزمره خود احتیاج پیدا نخواهند کرد؛ کمپانی‌های تولید‌کننده اسمارت‌فون خلاقیت خود را تا حدودی از دست داده و صرفا تعداد هسته‌های CPU، امتیاز بنچمارک، رزولوشن نمایشگر و اخیرا فضای RAM دستگاه را به شکلی افراطی افزایش می‌دهند!

 

image

 

چندی پیش شرکت نچندان مطرح Vivo یک اسمارت‌فون با نام Xplay 5 Elite معرفی کرد که از 6 گیگابایت فضای RAM برخوردار است؛ اگر شایعات اخیر نیز صحیح باشند، کمپانی چینی Meizu دومین شرکتی خواهد بود که یک گوشی با رم 6 گیگابایت روانه بازار می‌کند.

پرچمدار جدید Meizu که Pro 6 نام دارد ادامه دهنده راه Pro 5 بوده و در دو نسخه با رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی و رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. از جمله دیگر مشخصات این پرچمدار می‌توان به نمایشگری با کیفیت 1080p، پردازنده Exynos 8890، برخورداری از Hi-Fi نسخه 3.0 و رابط کاربری اختصاصی Flyme OS نسخه 6.0 اشاره کرد.

دو ویژگی مهم که Meizu Pro 6 را از رقبا متمایز می‌کند، برخورداری از قابلیت شارژ سریع یا Fast Charging و نمایشگری با قابلیت 3D Touch یا Force Touch است که نمونه مشابه آن را در iPhone 6s و 6s Plus مشاهده کرده‌ایم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۱۲/۲۸
چقد شما هارو راحت میشه سر کار گذاشت.

محمد

۱۳۹۴/۱۲/۲۶
نه اينكه ايفون باگ وهنگ نداره مخصوصأ تو اين چند سيستم عامل اخيرش كه همگى براى رفع باگها بوده اقاى باختر اصل

hg

۱۳۹۴/۱۲/۲۶
حالا اگه سامسونگ یا ال جی یا اپل رم 6 گیگ میداد برون همه به به و چه چه می زدن که ببین چه کرده چقدر پیشتاز و نو اورن حالا که یه شرکت چینی زده رم 6 میشه افراطی رم 60 که نیست رم 6 تا یکی دو سال دیگه رم 6 عادی میشه زهی افسوس

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۱۲/۲۶
رم اینا تا 60 گیگ هم میره و اخرش هنگ میکنن