خانهاخبار
آیا این طراحی نهایی iPhone 7 است؟

آیا این طراحی نهایی iPhone 7 است؟

عموما اپل هر دو سال یک بار طراحی گوشی‌های هوشمند خود را عوض می‌کند، پس دور از انتظار نیست اگر آیفون بعدی این شرکت را با طراحی جدیدی ببینیم. با اینکه هنوز 6 ماه تا زمان رونمایی از آیفون 7 باقی مانده، تصویر تازه فاش شده از این دستگاه از تغییرات احتمالی این گوشی پرده برداشته است.
۱۳۹۴/۱۲/۲۵

درحالی که خیلی‌ها منتظرند تا ببینند اپل در کنفرانس دوم فروردین خود از چه محصولاتی رونمایی می‌کند، اطلاعات تازه‌ای درباره iPhone 7 این شرکت به بیرون درز کرده که ما را با تغییرات احتمالی این محصول بیشتر آشنا می‌کند.
در تصویر تازه فاش شده از آیفون 7، نمایی از قسمت پشت دستگاه دیده می‌شود که در آن می‌توان بزرگ‌تر شدن لنز دوربین و تغییر محل قرارگیری خطوط آنتن را مشاهده کرد.

 

image

 

با فرض صحت این تصویر، اپل در آیفون 7 خطوط آنتن را منحنی کرده و آنها را به انحنای بالا و پایین بدنه منتقل کرده است تا کمتر به چشم بیایند. همچنین بزرگ‌تر شدن اندازه لنز ممکن است نشانه بزرگ‌تر شدن سنسور و آپرچر دوربین آیفون باشد که به دلیل بازطراحی احتمالا دیگر شاهد برآمدگی آن نسبت به سطح بدنه نخواهیم بود.

image

پیش‌تر دو شایعه قوی در مورد حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون و استفاده از لنز دوگانه در آیفون 7 شنیده بودیم که هنوز شایعه اول به قوت خود باقی است. با اینکه در این رندرها از دو لنز دوربین در پشت گوشی خبری نیست، ممکن است اپل از این ویژگی تنها در مدل iPhone 7 Plus استفاده کند.
نظر شما در مورد رندرهای جدید iPhone 7 چیست؟ فکر می‌کنید این تصویر چقدر به طراحی نهایی iPhone 7 نزدیک است؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

pooria

۱۳۹۵/۲/۲۹
ایفون از نزدیک دیدی؟؟؟؟؟ :| اصن دستت کرفتی؟؟

روزبه

۱۳۹۵/۱/۱۲
درسته. ولی طراحی با لبه های تیز با ابعاد 4.7 اینچ هیچ وقت به خوش دستی 5 اس نمیشه. به همین خاطر لبه هاش قوس داده شده.

روزبه

۱۳۹۵/۱/۱۲
دوستی که نوشتن اپل برای هر چیز فقط بلده پول بگیره. من قبول میکنم حرف شما درسته ولی نرم افزار های رایگان هم زیاد داره. نرم افزار های پولیش هم انصافا باید پول داد قیمتشون هم اونقدر زیاد نیست. هر سال اپل برترین نرم افزار های سال رو پایان سال معرفی میکنه حدود 25 تا که در همه زمینه ای هست که بعضی از اونا رایگانه.

Alireza

۱۳۹۵/۱/۲
دوست عزیز اگه دقت کنی زبان ویندوز چینیه یعنی اونجا چین هستش.تو چین ویندوز تقریبا تمام لپ تاپ یا کامپیوتر ها نصب. اگه آمریکا بود یه چیزی ولی اونجا چینه.

محمد

۱۳۹۴/۱۲/۲۷
سلام ممنون از دروغاتون
اپ استور پره برنامه مجانیه
شما تا حالا ایفون ندیدی
دوستان انتن دهی اپل حرف نداره