خانهاخبار
گوشی هوشمند جدید وایو با ویندوز 10 موبایل

گوشی هوشمند جدید وایو با ویندوز 10 موبایل

همان‌طور که می‌دانید، برند VAIO نزدیک به یک سال است که از کمپانی سونی جدا شده و مستقل عمل می‌کند. حال این کمپانی گوشی هوشمند جدیدی ارائه کرده که قرار است با ویندوز 10 به بازار عرضه شود.
۱۳۹۴/۱۲/۲۴

اسمارتفون جدید وایو گواهی بلوتوث خود را دریافت کرد تا اولین گوشی ویندوزی این برند باشد. این گواهی را گروه SIG ارائه کرده و تعدادی از مشخصات فنی این محصول، که کمپانی تایوانی QuantaComputer تولید کرده، نیز در این گواهی مشهود است که استفاده این دستگاه از نسخه موبایلی ویندوز 10 را تایید می‌کند.

 

image

 

همان‌طور که می‌دانید، Phone Biz ماه گذشته از گوشی جدید VAIO با ویندوز موبایل 10 در ژاپن رونمایی کرد که قرار بود تا یک ماه بعد به بازار عرضه شود. به نظر می‌رسد این گواهی مشخصا برای مدل VPU051C11N است و مدل VPB0511S را شامل نمی‌شود. هنوز مشخص نیست که سری محصولات Phone Biz یا همان سری اسمارتفون‌های VAIO در ایالات‌متحده نیز به فروش می‌رسد یا خیر. 

 

image

 

مشخصات کلی محصول MTP8952 کمپانی Quanta با پردازنده اسنپدراگون 615 و صفحه‌نمایش 4.7 اینچی 1080p در سال گذشته توسط GFX Bech رصد شد. اما آیا این مشخصات مربوط به همین مدلی است که گواهی بلوتوث خود را دریافت کرده یا مربوط به محصول در حال تولید دیگری از این کمپانی است؟ پیش‌بینی شما چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۱۲/۲۵
حالا از دوره ای که وایو لپتاپ میزد گذشته و الان حتی دست سونی هم نیست. اما بقول دوستمون انتظارات از این گوشی و گوشی های بعدی زیاده چون وایو شرکت اصیل و قوی هست. ولی اینکه از مایکروسافت جلو بزنه بعیده چون اولا از مایکروسافت در هیچ زمینه ای گنده تر نداریم. از طرفی اشرافی که مایکروسافت به ویندوز داره چیز دیگه ایه.

مهمان

۱۳۹۴/۱۲/۲۴
شخصا چون چندین ساله که از لپ تاپ سونی وایو استفاده میکنم و از نظر ساخت و هماهنگی سخت افزار و سیستم عامل اون رو از بهترینها میدونم ، منتظرم که یک موبایل پرچم دار عرضه کنه که میتونه یکی از رقبای سرسخت لومیای مایکروسافت باشه.

نجاری

۱۳۹۴/۱۲/۲۴
شبیه htc 10هستش