خانهاخبار
پخش زنده کنفرانس 21 مارس اپل از طریق سایت این شرکت

پخش زنده کنفرانس 21 مارس اپل از طریق سایت این شرکت

این بار اپل تاریخ کنفرانس خود را تغییر داده و 21 مارس را برای رونمایی از دیوایس‌های جدیدش انتخاب کرده است. اما آیا می‌دانید چطور می توانید این مراسم را به صورت زنده تماشا کنید؟
۱۳۹۴/۱۲/۲۴

بالاخره اپل رسما تایید کرد که کنفرانس ماه مارس این شرکت روی iOS، مک و اپل تی‌وی به‌طور زنده پخش خواهد شد. انتظار می‌رود اپل 21 مارس آیفون 4 اینچی جدید خود با نام iPhone 5 SE را، که مدت‌هاست شایعاتی در موردش شنیده می‌شود، و همچنین آیپد ایر3 را، که احتمالا ویژگی‌هایی از آیپد پرو اپل به ارث می‌برد و دوربینی قوی‌تر دارد، معرفی کند.

اما اگر به دنبال مشاهده پخش زنده این مراسم هستید، خوب است بدانید که مثل همیشه سایت اپل این رویداد را به طور زنده پخش خواهد کرد.

لینک پخش زنده کنفرانس اپل

البته دقت داشته باشید که این لینک چند دقیقه پیش از شروع مراسم آغاز به کار خواهد کرد و شما می‌توانید از طریق آیفون، آیپد، آیپاد تاچ یا اپل تی‌وی به تماشای مراسم بنشینید. اپل همچنین برای کاربران ویندوز 10 روی مرورگر مایکروسافت اج نیز امکان تماشای مراسم را فراهم می‌کند.

همچنین این مراسم در جی‌اس‌ام به‌صورت زنده گزارش خواهد شد و شما می‌توانید با همراه شدن با وبلاگ‌نویسی زنده این رویداد از جزئیات دیوایس‌های جدید آگاه شوید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

roozbeh

۱۳۹۵/۱/۲
کنفرانس چه ساعتیه ؟

Hami

۱۳۹۵/۱/۲
فقط آيپد پرو??????

عماد

۱۳۹۴/۱۲/۲۵
به احتمال زیاد گوشی iphone 5es یا iphone es معرفی میشه.

hitman

۱۳۹۴/۱۲/۲۴
گوشی جدید معرفی نمیکنه؟