خانهاخبار
گوشی 90 دلاری Galaxy J1 mini معرفی شد

گوشی 90 دلاری Galaxy J1 mini معرفی شد

سامسونگ با عرضه گوشی‌های ارزان قیمت در کشورهای در حال توسعه، تلاش زیادی می‌کند تا بتواند بازار پرجمعیت و پر سود این کشورها را از آن خود کند. این شرکت به تازگی مدل جدید گلکسی جی1 مینی را معرفی کرده است که با قیمتی حدود 90 دلار به فروش خواهد رسید.
۱۳۹۴/۱۲/۱۹

مانند همه بازیگران اصلی بازار، سامسونگ تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند سهم قابل توجهی در فروش گوشی‌های رده بالا و پرچمدار داشته باشد، اما این شرکت همانقدر که در فروش گوشی‌های گران قیمت موفق بوده است، توانسته بازار گوشی‌های ارزان قیمت و رده پایین را نیز از آن خود کند.
سامسونگ امروز از گوشی Galaxy J1 mini در فیلیپین پرده برداشت، گوشی که بسیار شبیه مدل Galaxy J1 Nxt است اما حافظه رم آن از 768 مگابایت به 1 گیگابایت افزایش یافته. J1 mini نمایشگری 4 اینچی با رزولوشن 800 در 480 پیکسل در اختیار دارد و از پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز بهره می‌برد.

 

image

 

مثل اکثر گوشی‌های ارزان قیمت، گلکسی جی1 مینی مجهز به دوربین‌های خوبی نیست و از یک دوربین 5 مگاپیکسلی در عقب و دوربینی 0.3 مگاپیکسلی در جلو استفاده می‌کند. باتری 1500 میلی‌آمپرساعتی این گوشی امکان 8 ساعت مکالمه روی شبکه 3G را به شما می‌دهد اما متاسفانه قادر به پشتیبانی از شبکه 4G نخواهد بود.
هنوز صحبتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه دقیق آن در سایر کشورها نشده است اما پیش‌بینی می‌شود که Galaxy J1 mini با قیمتی حدود 90 دلار به فروش برسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

هاوی

۱۳۹۵/۴/۲۳
من گوشی جی یک بخرم یا جی یک مینی

هاوی

۱۳۹۵/۴/۲۳
سلام به نظر شما من جی 1 قهرم را جی یک مینی

Amir

۱۳۹۵/۲/۲۹
قشم خریدم 240 تمن

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۱۲/۲۱
اره والا

محمد

۱۳۹۴/۱۲/۲۱
دلم به حال اونایی که این گوشی رو میخرن میسوزه که متاسفانه کم هم نیستند تو کشور ما که به خاطر 50 تومن اختلاف قیمت با یه گوشی خیلی بهتر ارزونتره رو میخرن که امکانات و کاراییش تقریبا نصف اونه.