خانهاخبار
قیمت و زمان عرضه پژوهای جدید در بازار ایران

قیمت و زمان عرضه پژوهای جدید در بازار ایران

پژو 208، پژو 301 و پژو 2008 از جمله خودروهایی است که قرار است به زودی در ایران عرضه شوند. بسیاری از علاقه‌مندان خودرو دوست دارند بدانند این سه خودرو محبوب پژو چه زمانی و با چه قیمتی در ایران عرضه می‌شوند. پس با ما همراه باشید.
۱۳۹۴/۱۲/۱۶

چند ماه پیش، انتشار خبر همکاری دوباره شرکت پژو و ایران خودرو و عرضه سه مدل جدید از خودروهای این شرکت در بازار ایران سروصدای بسیاری به پا کرد. سه مدل پژو 208، پژو 301 و پژو 2008 از جدیدترین محصولات این شرکت فرانسوی هستند که قرار است با همکاری شریک ایرانی ساخته و وارد بازار شوند.

image

مدیرعامل ایران خودرو در زمان امضای قرارداد همکاری با پژو اعلام کرده بود که پژو 2008 از اواخر سال 95 وارد خیابان‌های ایران می‌شود و دو مدل دیگر در سال‌های 96 و 97 به بازار می‌آیند. اما معاون افریقا و خاورمیانه شرکت پژو، در حاشیه نمایشگاه خودرو که چند روز پیش در تهران برگزار گردید، سال 2018 را به عنوان تاریخ ورود این محصولات به ایران تعیین کرد.
به گفته او پژوهای 208 و 301 در سال 2018 و پژو 2008 در اواخر سال 2017 به دست ایرانی‌ها خواهد رسید. وی همچنین خاطر نشان کرد که در آینده نزدیک ایرانی‌ها می‌توانند سوار خودروهای برقی این شرکت شوند.
 

جدول قیمت پژو ۳۰۱، پژو ۲۰۸ و پژو ۲۰۰۸ در ایران:

 پژو 301پژو 208پژو 2008
گیربکس دستی58 میلیون تومان63 میلیون تومان72 میلیون تومان
گیربکس اتوماتیک63 میلیون تومان68 میلیون تومان78 میلیون تومان


در حال حاضر قیمت این سه خودر جدید به شرح بالا تخمین زده می‎‌شود که البته ممکن است این قیمت‌ها تا زمان عرضه دچار تغییر شوند. نظر شما درباره این سه خودرو چیست؟ به نظر شما کدام‌یک از این خودروها محبوبیت بیشتری در بازار ایران کسب خواهد کرد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

علی

۱۳۹۴/۱۲/۲۰
همچین قیمت دنده ای و اتومات نوشتی انگار الان ملت تونوبت وام ۲۵ تومنی این ماشینا خوابیدن :))) تا 2018 کلی زمان برا بازبینی قیمت ها داریم حاجی .

majid

۱۳۹۴/۱۲/۲۰
عزیزم جهت اطلاع این ماشین اصلا در فرانسه تولید نمیشه.بلکه در خط تولیدvigo اسپانیا ساخته میشه

شهریار

۱۳۹۴/۱۲/۱۸
سلام دوستان،اول فکر کنید بعد به حرف من نظر بدید لطفا.پژو پر فروش ترین ماشین فرانسست و ماشیناش خیلی خوبن،ولی عالی نیستند.چون پژو های داخل ایران کاملا چینی هستند شما این افکار رو دارید.اگه اینطوری نبود که پژو 208 جز زیبا ترین خودروهای سال 2015 نمی شد.منم قبول دارم که پژو های داخل ایران افتضاحن، به نظر من اصلا به مردم این قیمت نمیدن.در ضمن این هارو نخرید مونتاژه وارداتیشون عالیه.

پوریا

۱۳۹۴/۱۲/۱۷
شروع خیلی خوبیه ... فرانسه واقعا از چین و کره بسیار جلو تره !!! امیدوارم بازار تکون بخوره

M

۱۳۹۴/۱۲/۱۷
shoma forghon az kharej biar hame mikharan,,,mashini mesle Toyota Camry k 24000 dollar hast o mishe hodude 70 M dare 160 ta 170 M forush mire,,,,in mashina k chizi nistan,,,,Hamin mashine Peugeot 2008 khodro bartare Orupa shode,,,unam vase gheimat o emkanate khubesh,,,,ghatan biad Iran Zire 90M nakhahad bud,,,,lagan haye China dare 70 ta 95 forush mire,,,,kheili bishtar azina gheimat mikhore