خانهاخبار
تغییر بوق مشترکین ایرانسل بواسطه عرضه سرویس آهنگ پیشواز

تغییر بوق مشترکین ایرانسل بواسطه عرضه سرویس آهنگ پیشواز

گروه خبری GSM : با عرضه سرویس پیشرفته و جذاب "آهنگ پیشواز" که برای نخستین بار در ایران و توسط ایرانسل عرضه میگردد صدای بوق انتظار مشترکین تغییر میکند
۱۳۸۷/۹/۲۵

گروه خبری GSM : با عرضه سرویس پیشرفته و جذاب "آهنگ پیشواز" که برای نخستین بار در ایران و توسط ایرانسل عرضه میگردد صدای بوق انتظار مشترکین تغییر میکند.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور می کوشد با ارائه سرویس های متنوع و کاربردهای جدید و جذاب برای تلفن همراه، جامعه را با فناوری روز دنیا همراه کند و اکنون همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، ایرانسل در جدیدترین گام خود، یکی از جذاب ترین فناوری های شبکه تلفن همراه را به ایرانیان عرضه می کند.

 

تاکنون کسانی که با شماره مشترکین ایرانسل تماس می گرفتند تا پیش از اینکه مخاطب به تماس ورودی خود پاسخ دهد، تنها صدای بوق انتظار معمولی را می شنویدند و حالا با عرضه سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، مشترکین میتوانند این صدا را به نوا و موسیقی انتخابی خود تغییر دهند.

 

براساس این گزارش، آهنگ پیشواز، زنگ گوشی تلفن همراه نیست بلکه نوایی است که برای کسانی که با شماره مشترک متقاضی این سرویس تماس می‌گیرند پخش می‌شود.  این سرویس در تنظیمات گوشی مشترک ذخیره نمی شود، بلکه در شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار می گیرد، بنابراین مهم نیست که گوشی مشترک ساخت کدام شرکت است یا مدل و قابلیت‌های آن چیست، لذا تمامی مشترکین ایرانسل با هر نوع گوشی تلفن همراه میتوانند از این سرویس استفاده کنند.

 

فعال سازی سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل از طریق مراجعه به پورتال ویترین به نشانی vitrin.irancell.ir، ارسال کد آهنگ مورد نظر به شماره 7575 از طریق پیام کوتاه و همچنین شماره گیری کد دستوری (USSD) *777# از خط ایرانسل و دنبال کردن منوهای آن برای تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل ممکن می باشد.

 

                

براساس این گزارش، با درخواست خرید آهنگ مورد نظر، هزینه مشخص مربوط به آن برای استفاده در یک دوره 30 روزه از اعتبار مشترکین اعتباری کاسته و یا در صورت حساب مشترکین سیم کارت های دائمی منظور می گردد.

استفاده از سرویس آهنگ پیشواز هزینه ماهیانه، هزینه فعال‌سازی یا هزینه تغییر تنظیمات ندارد و تنها هزینه خرید هر آهنگ برای یک دوره زمانی مشخص دریافت می‌شود.

 

مشترکین پس از خرید آهنگ پیشواز، یک پیام کوتاه تایید برای اشتراک سرویس و یک پیام کوتاه تایید برای خرید آهنگ پیشواز دریافت خواهند کرد و ظرف چند دقیقه نخستین آهنگی که خریداری کرده اند به طور پیش‌فرض برای تمامی تماس‌گیرندگان ایشان تنظیم و پخش خواهد شد.

مشترکین ایرانسل می‌توانند به محض خرید هر آهنگ پیشواز تا سه روز بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، آن را به دفعات با آهنگ هم قیمت دیگری تعویض کنند.

 

مشترکین برای دریافت فهرست ده آهنگ پیشواز برتر میتوانند یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۷۵۷۳ ارسال و یا عبارت DAH را به شماره ۷۵۷۵ و از طریق پیام کوتاه ارسال نمایند. برای مشاهده فهرست آهنگ های پرطرفدار، کافی است یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 7575 ارسال شود. برای دریافت فهرست جدیدترین آهنگ‌ها هم

می بایست عبارت J در یک پیام کوتاه به شماره ۷۵۷۵ ارسال شود. با ارسال عبارت PI به شماره ۷۵۷۵ فهرست آهنگ‌های پیشنهادی ایرانسل از طریق پیام کوتاه به مشترک متقاضی ارسال می‌شود.

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)