خانهاخبار
مقایسه کیفیت دوربین Galaxy S7 edge و iPhone 6s Plus با 12 عکس متفاوت

مقایسه کیفیت دوربین Galaxy S7 edge و iPhone 6s Plus با 12 عکس متفاوت

با چالش کیفیت دوربین‌های دو پرچمدار اپل و سامسونگ همراه ما باشید.
۱۳۹۴/۱۲/۱۴

چندی پیش سامسونگ از پرچمدار جدید خود Galaxy S7 edge در نمایشگاه MWC 2016 پرده‌برداری کرد. حال با گذشت فاصله زمانی اندک، تعدادی از خریداران این گوشی اقدام به عکس برداری با آن کرده‌اند و عکس های گرفته شده با این گوشی را در اینترنت به اشتراک گذاشته‌اند. اکنون زمان مناسبی است که کیفیت و عملکرد دوربین گلکسی اس 7 اج را با آیفون 6 اس پلاس مقایسه کنیم.  

اگرچه دوربین هر دو گوشی یعنی گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس پلاس از سنسور ۱۲ مگا‌پیکسلی بهره‌ می‌برند، معماری ساخت آنان با یکدیگر متفاوت است و همچنین کیفیت و جزییات عکس‌برداری این دو  در شرایط متفاوت فرق می‌کند.

عکس‌های زیر بدون هیچ‌گونه ادیت یا تغییر است و همچنین دوربین هر دو گوشی در حالت  فوکوس‌ خودکار (Auto-Focus) است.

قضاوت درباره کیفیت دوربین این دو گوشی را به شما می‌سپاریم. می توانید نظر خود را با ما و دیگر خوانندگان عزیز سایت در بخش نظرات این مطلب در میان بگذارید. 

 

عکس‌های سمت راست با دوربین iPhone 6s Plus و عکس‌های سمت چپ با دوربین Galaxy S7 edge گرفته شده‌است. (در نسخه موبایل سایت عکس بالا مربوط به iPhone 6s Plus و عکس پایین مربوط به Galaxy S7 edge است.)

 

image
 
image

 

image
 
image

 

image
 
image

 

image
 
image

 

image
 
image

 

image
 
image

 

image
 
image

 

image
 
image

 

image
 
image

 

image
 
image

 

image
 
image

 

image
 
image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (89 نظر)

Dima

۱۳۹۶/۱/۱۴
سلام، الان دارم با آیفون6sپلاس تایپ میکنم، خواهرم گلکسی اس 7 داره، تقریبا هرچند وقت یبار بحث میکنیم درباره گوشی هامون، ولی تو سه تا چیز باید قبول کنم که سامسونگ یکم بهتره. یکی دوربینش، یکی سرعت شارژ شدنش، یکی هم ضد آب بودنش، تو بقیه چیزا، آیفون خیییییلی بهتر و سرتره، خودتون فکر کنید، با پولی که این گوشیو خریدم میتونستم2 تا گلکسی اس٧ بگیرم، اما آیفون اینقد خوب هست که بیخیال سامسونگ شدم، امیدوارم بتونم کمک کرده باشم

پیام محمدی

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
من الا s7 edge دارم و با همین گوشی نظرمو تایپ میکنم.از همه نظر از آیفون قویتره و خوش دست تره.تاره iphone7 که هدفون هم نمیخوره.من نمیدونم این گوشی پول چیشو از مردم میگیره؟

amir es

۱۳۹۵/۹/۲۸
دوست عزیز اول این که من خودم نوت ایج دارم و هنگ داشته نمیگم نداره ولی این هنگ کردنا به خدا قسم بخاطر سامسونگ نیست بخاطر اندروید و تمامی گوشی های اندروید این موشکلو دارند پس خواهش میکنم نام شرکت سامسونگو خراب نکنید و دوم اندروید مال شرکت گوگل و گوگل شرکتی نیست که چیز بد دست مردم بده و اگه توجه کنید ۹۰ درصد گوشی های جهان با اندروید کار میکنه که نشون دهنده خوبی نرم افزار نه بدی. سوم که اگه گوشیتونو بدید نمایندگی اپدیت کنه قسم میخورم هنگ نمیکنه .ولی اپل واقعا گوشی محکم و بادوامی و راحت برای هرکی که بخرتش ۵سال گوشی البته اگه خودش نفوروشتش.

lovely70

۱۳۹۵/۹/۲۱
سامسونگ سامسونگ سامسونگ فققط سامسونگ عزیز دلم

شهرزاد

۱۳۹۵/۸/۱۸
سلام من دو روزه ايفون ٦بلاس خريدم قبلا كلكسي اس ٤داشتم ايفون اصلا به درد نميخوره هيج كاري نميشه باهاش كرد كيفيت دوربينش خيلي افتضاحه منكه اصلا راضي نيستم كلكسي خيلي امكاناتش خوبه خيلي هم استفادش راحته