خانهاخبار
فروش 14 میلیون Mi 5 در انتظار شیائومی

فروش 14 میلیون Mi 5 در انتظار شیائومی

فروش پرچمدار ارزان قیمت شیائومی، که طرفداران بسیاری دارد، از اول مارس در چین آغاز می‌شود و 14 میلیون چینی در انتظار خرید این گوشی به سر می‌برند.
۱۳۹۴/۱۲/۱۱

شیائومی در MWC 2016 از پرچم‌دار جدید خود، Mi 5، رونمایی کرد و با قیمتی که برای این گوشی در نظر گرفته همه را غافلگیر کرد. این گوشی قرار است از اول ماه مارس در چین به فروش برسد، اما آنچه در این میان شگفت‌انگیز است تعداد افرادی است که از پیش برای دریافت این محصول ثبت نام کرده‌اند. شرکت چینی شیائومی اعلام کرده که تاکنون 14 میلیون نفر برای دریافت گوشی هوشمند می 5 این شرکت در چین ثبت‌نام کرده‌اند.

این رقم برای شیائومی بسیار قابل توجه است و رکوردی جدید برای این شرکت خواهد بود، به‌خصوص که ثبت‌نام 14 میلیونی گوشی 300 دلاری شیائومی در کمتر از یک هفته پس از معرفی این گوشی روی داده است.

فروش این گوشی از ساعت 10 صبح اول مارس به وقت چین آغاز می‌شود و شیائومی فعلا تنها نسخه 32 و 64 گیگابایتی با 3 گیگابایت رم و فقط در رنگ سفید را به فروش خواهد رساند و هنوز در مورد زمان آغاز فروش سایر نسخه‌ها چیزی نگفته است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

dimen

۱۳۹۵/۲/۲۴
من شیا ئومی دارم نوت ۳ خدایش حرف نداره خیلی خیلی راضیم . با ۹۰۰ تومن کارای ی گوشی درحد ۱۵۰۰ رو داره . وقیمت پایینش دلیلی نمیشه که فکر کنید کم کیفیت

dimen

۱۳۹۵/۲/۲۴
برو بابا خبر نداری تو
پر فروش ترین تو قاره ی امریکا و سومین گوشی پر فروش تو جهان هستش

dimen

۱۳۹۵/۲/۲۴
گرونی هم هم دلیل خوب بودن نیس . سومین گوشی پر فروش جهان شیائومی

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
ارزونی تو کل دنیا طرفدار داره

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
مگه این که تو چین باشه