خانهاخبار
پرچمدار Vivo: شش گیگابایت رم، اسنپدراگون 820

پرچمدار Vivo: شش گیگابایت رم، اسنپدراگون 820

بالاخره شایعات در مورد ویوو XPlay 5 به حقیقت پیوست و این شرکت تایید کرد که پرچمدارش از 6 گیگابایت رم، نمایشگر خمیده و تراشه اسنپدراگون 820 بهره می‌برد.
۱۳۹۴/۱۲/۳

به نظر می‌رسد که شایعات چندان هم بی‌پایه و اساس نبود و حالا که پرچمدار vivo رسما اعلام شده، می‌بینیم که این گوشی 6 گیگابایت رم دارد. این پرچمدار، یعنی XPlay 5، اولین گوشی در دنیاست که 6 گیگابایت رم دارد. تایید رم 6 گیگابایتی این گوشی از تیزر تبلیغاتی آن حاصل شده که در آن به تراشه اسنپدراگون 820 با 6 گیگابایت رم اشاره شده است.

هفته گذشته ویوو پرچمدار خود XPlay 5 را تایید کرد و عنوان کرد که این گوشی اول مارس معرفی خواهد شد. پرچمدار ویوو در کنار تراشه اسنپدراگون 820 و 6 گیگابایت حافظه رم از دو نمایشگر خمیده نیز بهره می‌برد؛ خبری که این کمپانی هم تاییدش کرده است.

image

در شایعات قبلی شنیده بودیم که این گوشی از ویژگی شارژ خورشیدی برخوردار است، نمایشگر 6 اینچی دارد، از دوربین کمبو 8/16 مگاپیکسلی بهره می‌برد و باتری 4300 میلی‌آمپری دارد. احتمالا با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی رسمی گوشی به‌زودی خبرهای بیشتری از این گوشی و مشخصات جالب توجه آن به بیرون درز خواهد کرد.

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

علی

۱۳۹۴/۱۲/۴
مگه جنگ.چه خبر؟

علی

۱۳۹۴/۱۲/۳
باطری 4300 میلی آمپر با شارژ خورشیدی؟!! این عالیه اگه بشه

j.e.a.n.c.l.u.d.e.

۱۳۹۴/۱۲/۳
درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی,آفرین به ویوو , واقعا مشخصات بسیار بسیار هیجان برانگیز و عالی داره , اسنپدراگون820 و رم 6 گیگابایت و صفحه نمایش خمیده... عالی هس , امیدوارم ((در عمل )) هم عالی ظاهر شود , اگه اینطور باشه واقعا ارزش این را داره که بهش فکر کرد برای خرید , زنده باد ویوو با این پرچمدار به احتمال خیلی خیلی خیلی زیاد عالیش در عمل , واقعا رو دست زده به برخی از شرکتهای شناخته شده و مطرح با این مشخصات پرچمدارش

مرتضی

۱۳۹۴/۱۲/۳
پرچمدار Vivo: 6 گیگابایت رم، اسنپدراگون 820 غلط است
پرچمدار Vivo: دارای 6 گیگابایت رم واسنپدراگون 820 صحیح است