خانهاخبار
پرچمدار سری X سونی معرفی شد: Xperia X Performance

پرچمدار سری X سونی معرفی شد: Xperia X Performance

کمپانی Sony در MWC 2016 با سری جدید گوشی‌های خود به نام اکسپریا ایکس همه را غافلگیر کرد؛ گوشی‌هایی که در میانشان اکسپریا X Perofmance با مشخصاتی بالا حرف اول را می‌زند.
۱۳۹۴/۱۲/۳

برخلاف شرکت‌هایی همچون سامسونگ و ال‌جی، که تقریبا همه‌چیز را در مورد پرچم‌دارانشان می‌دانستیم، این بار از گوشی‌های سونی خبری نبود و نمی‌دانستیم باید منتظر نسل جدید سری اکسپریا زد باشیم یا منتظر سری دیگری از این شرکت. اما امروز سونی در کنفرانس خود از محصولات جدیدش رونمایی کرد؛ محصولاتی که شامل سه گوشی در رده‌های مختلف بودند؛ یعنی سری اکسپریا X.

 

image

 

سونی در کنفرانس خود از سه گوشی سری اکسپریا X با نام‌های اکسپریا X، اکسپریا XA و اکسپریا X Performance رونمایی کرد. گوشی اکسپریا X Performance سونی با تراشه اسنپدراگون 820 و بدنه فلزی پرچم‌دار این مجموعه است. به نظر می‌رسد سونی دیگر به استفاده از نمایشگر 4K در پرچم‌داران خود تمایلی ندارد و دوباره، همچون سایر تولیدکننده‌ها، سراغ نمایشگر فول اچ‌دی و 5 اینچی رفته است.

image

این گوشی با 3 گیگابایت رم، که در کنار اسنپدراگون 820 قرار گرفته، تجربه‌ای خوب برای کاربران فراهم خواهم کرد. اکسپریا X Performance سونی 32 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و امکان ارتقای حافظه از طریق درگاه میکرو SD را نیز برای ایشان فراهم می‌کند.

به نظر می‌رسد این گوشی در زمینه باتری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. دوربین اصلی دستگاه 23 مگاپیکسلی است و با داشتن Predictive Hybrid Autofocus و زمان فوکوس 0.1 ثانیه‌ای عملکردی سریع به همراه دارد. اما عملکرد خوب دوربین محصول جدید سونی تنها به دوربین اصلی محدود نمی‌شود! دوربین سلفی این گوشی نیز 13 مگاپیکسلی است تا خیال دوستداران عکس‌های سلفی را راحت کرده باشد.

image

 این گوشی باتری 2700 میلی‌آمپری دارد و در چهار رنگ سیاه، سفید، طلایی و صورتی (رز گلد) از ماه ژوئن عرضه خواهد شد.

آیا شما هم به خرید این محصولات جدید علاقه‌مند شده‌اید؟ کدام عضو این سری را ترجیح می‌دهید؟

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۴/۲۲
اقا من z3 plus بخرم یا xa.ایاxaضد اب است

علی محمد

۱۳۹۵/۱/۱۳
والا سونی این بار دیگه سنگ تمام گذاشت دیگه حرفی برای گفتن باقی نمانده

علی

۱۳۹۵/۱/۱۱
همه چیش عالیه اما اگه شبیه sony c5بود فوقولاده میشد

afshin

۱۳۹۴/۱۲/۱۱
ایا در حالت صفحه قفل ساعت و ناتیفیکیشن میندازه لطفا بفرمایید

abas ba

۱۳۹۴/۱۲/۳
یه خورده شبیه جی ال ایکس g6