خانهاخبار
ال جی G5 رسما معرفی شد؛ بدنه فلزی، طراحی منحصربه‌فرد

ال جی G5 رسما معرفی شد؛ بدنه فلزی، طراحی منحصربه‌فرد

بالاخره انتظارها به پایان رسید و پرچمدار جدید LG با طراحی ماژولار رسما رونمایی شد. بسیاری از مشخصات جی5، همچون سایر گوشی‌های رده‌بالا، از پیش فاش شده بود، اما حالا دیگر می‌توانیم تصاویر رسمی این گوشی را ببینیم و مشخصات دقیقش را بدانیم.
۱۳۹۴/۱۲/۲

نسل جدید پرچم‌دار ال جی با بدنه‌ای فلزی رونمایی شد که با شیشه پوشانده شده و خط آنتن نیز روی آن خودنمایی می‌کند. طراحی ماژولار این گوشی به کاربر اجازه می‌دهد بخشی از گوشی را برای دسترسی به باتری و اسلات کارت‌ها از دستگاه جدا کند و سایر متعلقات را به آن اضافه سازد.

 

image

 

یکی از بخش‌هایی که می‌توان به گوشی اضافه کرد LG Cam Plus است. این بخش باتری 1100 میلی‌آمپری و کنترل سخت‌افزاری به گوشی اضافه می‌کند؛ یعنی یک کلید شاتر سخت‌افزاری، دکمه ویدئو و دکمه زوم. بخش دیگری که امکان اضافه شدن به گوشی دارد داک Bang & Olufsen است که برای بهبود کیفیت صدا استفاده می‌شود.

این گوشی نمایشگر 5.3 اینچی از نوع LCD دارد؛ نمایشگری که به ویژگی Always On نیز مجهز است. این گوشی یک تراشه حافظه اختصاصی و پاور ثانویه دارد تا در حالت همیشه‌روشن دستگاه، تراشه اصلی بدون استفاده باشد.

دوربین اصلی این گوشی، همچون دوربین سلفی V10، دوگانه است: یک دوربین 75 درجه 16 مگاپیکسلی و دوربین دیگر 135 درجه و 8 مگاپیکسلی. تصویر هر دو سنسور با هم ترکیب می‌شود تا بهترین عکس ممکن پیش روی شما قرار گیرد.

تراشه اسنپدراگون 820 با 4 گیگابایت حافظه رم در دل این گوشی جای گرفته و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. باتری گوشی 2800 میلی‌آمپری است و سنسور اثر انگشت آن نیز زیر دوربین دوگانه قرار گرفته. شایان ذکر است G5 در ماه آوریل وارد بازار خواهد شد. 

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

ناشناس

۱۳۹۴/۱۲/۱۱
من اولین نفری هسم که g5رو میخره اینو مطمعنم
من که زشتی داخل g5نمیبینم خیلی هم زیبا
پردازنده قوی
دوربین عالی
ماژولار
صفحه نمایش عالی
اقا دیگه چی میخواین من الان g flex2 دارم. ال جی بهترین برند هس واقعا

هادی

۱۳۹۴/۱۲/۳
سلام دوست عزیز
برای افزایش زمان استفاده از گوشی هی نباید باطری رو زیاد کرد الان تمام دنیا دارن روی این کار میکنن که مصرف رو بیارن پایین. حالا شما اجازه بده اول گوشی بیاد تست بشه بعد بکوبش

شایان

۱۳۹۴/۱۲/۲
اصلا عمو جان اچ تی سی ورشکسته فلک زده در حد ال جی هست؟ اصلا نوآوری کرده رو پرچمدارش؟ اصلا چی داره؟ این آخریام افتاده به التماس و کپی کردن از اپل.

Badima

۱۳۹۴/۱۲/۲
داداش یکم مشخصات رو درست بخون!
جی 4 و جی 3 هرکدوم 5.5 اینچ بودن ولی این 5.3 اینچه! یعنی 0.2 کمتر!
خب معلومه باطری کمتری داره ولی با این گجتی که پشتش زده بنظرم کاملا مشکل باطری رو رفع میکنه!
اره باید قبول داشته باشیم که طراحیش هم خیلی قدیمیه!

حسین

۱۳۹۴/۱۲/۲
روی صحبتم با امیرحسین هستش
اولین گوشی اندوریدی ای که سنسور اثر انگشت داشت اچ تی سی وان مکس بود که سنسور اون دقیقا در پشت گوشی قرار داشت.