خانهاخبار
آخرین شایعات در مورد Galaxy S7: قیمت، سخت‌افزار، تاریخ عرضه

آخرین شایعات در مورد Galaxy S7: قیمت، سخت‌افزار، تاریخ عرضه

جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ تا ساعاتی دیگر رسما معرفی خواهد شد. در این نوشته جدیدترین‌ترین شایعات منتشرشده در مورد گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را مرور می‌کنیم.
۱۳۹۴/۱۲/۲

تا ساعاتی دیگر، سامسونگ دو پرچم‌دار جدید خود به نام‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge را رسما معرفی می‌کند. این کنفرانس قرار است امروز راس ساعت 21:30 به وقت ایران آغاز شود؛ مراسمی که می‌توانید گزارش آن را به‌صورت زنده از سایت و توییتر جی‌اس‌ام دنبال کنید. اما در این فاصله خوب است به جدیدترین و آخرین شایعات منتشرشده در مورد گوشی‌های جدید سامسونگ نگاهی بیندازیم.
در روزهای گذشته مطلع شدیم که پیش‌فروش آنلاین Galaxy S7 و Galaxy S7 edge یک روز پس از معرفی رسمی آنها آغاز می‌شود. قیمت پایه‌ای که برای این دو گوشی تعیین شده به‌ترتیب 700 و 800 یورو است و از تاریخ 21 اسفند عرضه‌شان در بیشتر کشورها شروع می‌شود. کاربرانی که اقدام به پیش‌خرید این دو گوشی کنند، علاوه بر دریافت زودهنگام محصول، یک دستگاه Gear VR نیز هدیه خواهند گرفت.

 

image

 

حال بهتر است به مشخصات سخت‌افزاری S7 و S7 edge نگاهی بیندازیم. شکی نیست که گلکسی اس7 یک نمایشگر 5.1 اینچی و گلکسی اس7 اج نمایشگری 5.5 اینچی با لبه‌های خمیده در اختیار خواهد داشت که به احتمال زیاد جزو معدود تفاوت‌های سخت‌افزاری این دو محصول است.
رزولوشن صفحه هر دو دستگاه 2560 در 1440 پیکسل است و با گوریلا گلس 4 محافظت می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، امسال دوباره شاهد عرضه پرچم‌داران سامسونگ با دو پردازنده مختلف (اگزینوس 8890 و اسنپدراگون 820) خواهیم بود، در حالی که در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم حضور خواهد داشت.
در بسیاری از شایعات به بازگشت درگاه کارت حافظه microSD و وجود تاییدیه IP67 اشاره شده که نشانه ضدآب بودن دستگاه است. ضمنا در بروشورهای تبلیغاتی تازه لورفته، نمایشگر حساس به فشار نیز، که پیش‌تر در موردش حدس‌هایی زده می‌شد، در فهرست ویژگی‌های این دستگاه‌ها دیده می‌شود.

 

image

 

تغییر دیگری که پرچم‌داران جدید سامسونگ نسبت به نسل قبل خواهند داشت به دوربین اصلی مربوط می‎شود. گلکسی اس7 و اس7 اج امسال به دوربین 12 مگاپیکسلی اما با آپرچر بهتر (f/1.7) و پیکسل‌های بزرگ‌تر مجهزند که سبب می‎شود در موقعیت‌های کم‌نور عکس‌های بهتری ثبت شود.
قطعا سامسونگ پرچم‌داران 2016 خود را با سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو به بازار می‌فرستد؛ گوشی‌هایی که ضمن استفاده از رابط کاربری بهینه‌شده، اپلیکیشن‌های پیش‌فرض کمتری روی آنها نصب شده است.
با اینکه در مورد خیلی از شایعات بالا می‌توان مطمئن بود، باز هم تا معرفی رسمی Galaxy S7 و Galaxy S7 edge هیچ چیز قطعی نیست. پس بهتر است تا ساعت 21:30 امشب منتظر باشیم و ببینیم سامسونگ در کنفرانس خود چه چیزی برای ما آماده کرده است. پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

j.e.a.n.c.l.u.d.e.

۱۳۹۴/۱۲/۲
درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, هزاران هزار و بی نهایت آفرین به سامسونگ و حتی بقیه شرکتهای رقیبش که طبیعتن حرفی برای گفتن خواهند داشت , گلکسیS7 طبیعتن باید یک تلفن همراه فوق قدرتمند و حرفه ای باید باشه از همه لحاظ مخصوصا چیپست وپردازنده فوق قدرتمند مرکزی و گرافیکی به ویژه در اکسینوس8890/m1و صفحه نمایش رتبه اولش در میان تمام رقباش و اختصاصیش سوپرآمولد ودوربین فوق باکیفیت و حرفه ای و نوآوری ها و بهبود و ارتقاءهای دیگر در همه بخش ها به ویژه نرم افزار , با این حال باید تا معرفی رسمی امشب یکشنبه 2 اسفند ساعت 9:30گلکسیS7صبر کرد و بعدش تازه منتظر بود و دید در عمل از نظر کارشناسان اهل فن با چه تلفن همراهی روبه رو هستیم ...این شامل دیگر رقبای S7هم مانندG5و...میشود