خانهاخبار
جدیدترین تصاویر و ویدئو از کار با Galaxy S7

جدیدترین تصاویر و ویدئو از کار با Galaxy S7

شاید این تصاویر واضح‌ترین تصاویری باشند که تاکنون از گلکسی اس7 سامسونگ منتشر شده‌اند. همچنین ویدئویی ۱۵ ثانیه‌ای از کار با این گوشی لو رفته که مشخصا از نمونه نهایی آن گرفته شده است.
۱۳۹۴/۱۱/۲۸

ظاهرا صحبت‌ها در مورد Galaxy S7 پایانی ندارد. در آخرین خبرها (+ و +) از تنوع رنگ‌های آن مطلع شدیم و حالا در یک خبر جدیدتر عکس‌ها و ویدئوی تازه‌ای از آن منتشر شده است.

خوشبختانه روزبه‌روز به تاریخ معرفی این دستگاه در کنگره جهانی موبایل بارسلون نزدیک می‌شویم و سرانجام با محصول نهایی آشنا خواهیم شد.

تاکنون مشخصاتی همچون پشتیبانی از استاندارد‌های مربوط به مقاومت در برابر آب یعنی IP67 یا IP68، دوربین 12 مگاپیکسلی، باتری 2800 میلی‌آمپری و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی به این گوشی نسبت داده شده است.

 

image

 

گلکسی S7 با درگاه USB-C عرضه نمی‌شود و از ابتدا با اندروید مارشمالو وارد بازار خواهد شد. دوربین 12 مگاپیکسلی آن نسبت به دوربین گلکسی S6 از پیکسل‌های بزرگ‌تری برخوردار است؛ سنسوری مشابه سنسور استفاده‌شده در نکسوس 5X و 6P که چند ماه قبل وارد بازار شدند.

 

image

 

طراحی گلکسی S7 به نسل قبلی یعنی S6 بسیار شبیه است و این شباهت را هفته‌های قبل در این مطلب به تصویر کشیدیم. تصاویری که مشاهده کردید به‌تازگی منتشر شده‌اند و ویدئوی ۱۵ ثانیه‌ای زیر نیز از کار با این گوشی تهیه شده است. 

 

 

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید. همچنین پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

سیاوش

۱۳۹۴/۱۲/۱
سلام من خودم کاربر سامسونگ هستم اما نمیدونم اس7سامسونگ بهتره یا الجی جی5؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اما خداکنم سامسونگ برنه شه

pedram

۱۳۹۴/۱۱/۳۰
دوربین اس7 از دوربین اس6 کمتر شده؟ واقعا تعب اوره

Hamid

۱۳۹۴/۱۱/۲۹
سلام اگه این تصاویر حقیقت داشته باشه با اطمینان میشه گفت با ارائه آن فاجعه گلکسی اس 5 تکرار خواهد شد

احسان نیک

۱۳۹۴/۱۱/۲۹
بابا این همون اس ۶ هست فقط باطنی تغییر کرده ظاهری صفر من که کلان متنفرم از این سامی

yh

۱۳۹۴/۱۱/۲۹
گوشی هنوز نو اینقدر روش کثیف هستش و اثر انگشت روشه... بهتر بود یه فکر به حال اون میکرد....اینکه جاییشو تغییر نداده حداقل بدنه اشو بهتر میکرد...سامسونگ با این وضعیت به جایی نمیریسه