خانهاخبار
گوشی های هوشمند سری X ال جی: دوربین خوب، نمایشگر قدرتمند

گوشی های هوشمند سری X ال جی: دوربین خوب، نمایشگر قدرتمند

شرکت LG در 2016 MWC بارسلونا گوشی‌های سری X خود را معرفی خواهد کرد؛ گوشی‌هایی که با تمرکز بر دوربین خوب و نمایشگر باکیفیت ساخته شده‌اند.
۱۳۹۴/۱۱/۲۶

ال‌جی اعلام کرد سری جدید گوشی‌های خود را با نام X هفته آینده در کنگره موبایل بارسلونا معرفی خواهد کرد. این سری دو مدل X Cam و X Screen دارد. این شرکت اعلام کرده که این گوشی‌ها برای کاربرانی مناسب است که به دنبال همه مشخصات موجود در گوشی‌های پرچم‌دار نیستند، اما دوربین یا نمایشگر خوب برایشان اهمیت دارد.

مدل X cam پردازنده 8 هسته‌ای 1.14 گیگاهرتزی، نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ‌دی، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2500 میلی‌آمپری دارد. اما در مورد دوربین اوضاع فرق می‌کند. این گوشی دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی در پشت گوشی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی دارد. اندروید 6 نیز از ابتدا روی دستگاه نصب شده است.

در مقابل مدل X Screen پردازنده 1.2 گیگاهرتزی و 8 هسته‌ای، نمایشگر اصلی 4.93 اینچی اچ‌دی و نمایشگر دوم 1.76 اینچی LCD، درست شبیه V10، دارد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی و اندروید مارشمالو اشاره کرد.

ال‌جی این محصول را با هدف جذب کاربرانی تولید کرده است که تنها به یک ویژگی بالا در گوشی نیاز دارند و می‌گوید لازم نیست کاربران برای آنچه استفاده نمی‌کنند و برایشان کاربردی ندارد هزینه اضافی بپردازند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)