خانهاخبار
آیا Galaxy S7 تنها دو رنگ دارد؟

آیا Galaxy S7 تنها دو رنگ دارد؟

با اینکه در روزهای گذشته تصاویر گلکسی اس7 سامسونگ را دیده بودیم، به‌تازگی رندرهای باکیفیت جدیدی از این دستگاه به بیرون درز کرده است که دو رنگ طلایی و سیاه آن را تایید می‌کند.
۱۳۹۴/۱۱/۲۶

دیروز شاهد فاش شدن رندرهای رسمی جدید از Galaxy S7 edge بودیم؛ تصاویری که پنل جلو و پشت این گوشی را در سه رنگ سیاه، طلایی و نقره‌ای به ما نشان می‌داد. حالا به فاصله کمی از آن، رندرهای باکیفیت جدیدی از Galaxy S7 سامسونگ نیز به بیرون درز کرده است.
در روزهای گذشته رندرهای مدل سیاه‌رنگ گلکسی اس7 و تصاویر واقعی سیاه و طلایی آن در اینترنت منتشر شده بود؛ دو رنگی که رندرهای رسمی جدید نیز آنها را تایید می‌کند. اما برخلاف پارسال، که Galaxy S6 را در 4 رنگ دیدیم، فعلا از رنگ‌های بیشتر برای S7 خبری نیست.
البته بعید است سامسونگ، که عادت دارد گوشی‌هایش را در رنگ‌های مختلف عرضه کند، پرچم‌دار بعدی‌اش را تنها با 2 رنگ به بازار بفرستد. به احتمال زیاد رنگ نقره‌ای نیز برای اس7 استفاده شده و همچون سال قبل شاهد یک رنگ اختصاصی و خاص برای اس7 و اس7 اج خواهیم بود. اگر این پیش‌بینی درست باشد، رنگ سفید را باید از میان رنگ‌های پرچم‌داران 2016 این شرکت حذف‌شده دانست.
Galaxy S7 و Galaxy S7 edge قرار است در تاریخ 2 اسفند طی مراسمی در نمایشگاه MWC 2016 معرفی شوند؛ گوشی‌های هوشمندی که طراحی آنها اندکی نسبت به قبل فرق کرده، ضدآب هستند، باتری و دوربین قوی‌تری دارند و از منیزیوم در بدنه آنها استفاده شده است.

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید. پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

j.e.a.n.c.l.u.d.e.

۱۳۹۴/۱۱/۲۷
درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, مطمئنن و بدون شک رنگ های مختلف رنگ در S7 باعث در بر گرفتن سلیقه های بیشتر خواهد شد و فکر نکنم در S7شاهد 2رنگ باشیم

lord

۱۳۹۴/۱۱/۲۶
Omran