خانهاخبار
تصمیمات جدید سامسونگ پیرامون آینده تلویزیون های سه بعدی

تصمیمات جدید سامسونگ پیرامون آینده تلویزیون های سه بعدی

تب تند بازار تلویزیون های سه بعدی فروکش کرده و به نظر می رسد این تکنولوژی با این روندی که در حال حاضر می بینیم به پایان عمر خود رسیده است.
۱۳۹۴/۱۱/۲۴

چند سال قبل سامسونگ و کمپانی‌های دیگر با ارائه تلویزیون‌های سه‌بعدی جنجالی در بازار ایجاد کرده و سروصدای زیادی به پا کردند؛ اما به نظر می‌رسد که اکنون این حباب ترکیده است.

اخباری جدید به گوش رسیده که ال‌جی و سامسونگ قصد دارند در سال جدید تلویزیون سه‌بعدی جدیدی را تولید نکرده و درنهایت این تلویزیون‌ها را از خط تولید خودشان خارج می‌کنند.

سامسونگ اعلام کرده که در سال 2016 هیچ تلویزیون سه‌بعدی جدیدی تولید نخواهد کرد و ال‌جی نیز گفته که سهم تولیدی تلویزیون‌های سه‌بعدی خود را از 40 درصد به 20 درصد کاهش خواهد داد.

در حال حاضر مشتریان به دنبال خرید تلویزیون‌هایی هستند که کیفیت UHD داشته و از تکنولوژی HDR پشتیبانی می‌کنند. این تصمیم‌گیری به دو سال قبل باز می‌گردد که مشتریان نزدیک به دو سال است رغبت زیادی به خرید تلویزیون‌های سه‌بعدی نشان نمی‌دهند و همین امر باعث شده تا کمپانی‌هایی مانند سامسونگ تصمیم بگیرند تولید این محصولات را متوقف کنند.

هنوز این تکنولوژی از بین نرفته و شاید سال‌های آینده شاهد معرفی نوعی جدید از این تلویزیون‌های سه‌بعدی باشیم؛ اما چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد این است که مشتریان در حال حاضر علاقه‌ای به خرید تلویزیون‌های سه‌بعدی نشان نمی‌دهد و همین امر تولید نکردن سری جدید تلویزیون‌های سه‌بعدی توسط سامسونگ را توجیه می‌کند. 

 

image

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

robin

۱۳۹۴/۱۱/۲۴
من ال ج 3دی دارم فیلم 3دی هم دارم و میبینم. خیلی حال میده اما بعد از 15 دقیقه سرم گیج میره. کلا چیز بیخودیه و زیاد ضروری نیست.

اشکان

۱۳۹۴/۱۱/۲۴
فقط سونی

اشکان

۱۳۹۴/۱۱/۲۴
فقط سونی