خانهاخبار
رندرهای رسمی Galaxy S7 edge نقره‌ای فاش شد

رندرهای رسمی Galaxy S7 edge نقره‌ای فاش شد

رندرهای خبری جدیدی از گلکسی اس7 اج به بیرون درز کرده است که این گوشی را در رنگ نقره‌ای نشان می‌دهد.
۱۳۹۴/۱۱/۲۱

چند روز پیش تصاویر واقعی از گلکسی اس7 و گلکسی اس7 اج را شاهد بودیم که نمایانگر حذف برآمدگی لنز دوربین و امتیاز اس7 اج در بنچمارک Antutu بود. همچنین تاییدیه FCC نشان داد که مدل اج اس7 از باتری‌ای با ظرفیت 3600 میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند.
اکنون رندرهای خبری جدیدی از گلکسی اس7 اج فاش شده است که این دستگاه را در رنگ نقره‌ای نشان می‌دهد. همچنین تاریخ درج‌شده روی صفحه گوشی بار دیگر بر روز 21 فوریه برای رونمایی از پرچم‌داران سامسونگ تاکید می‌کند.

image

image

 

تاکنون اطلاعات Galaxy S7 edge در سه رنگ سیاه، طلایی و نقره‌ای فاش شده، اما ممکن است رنگ‌های نهایی، که در کنفرانس سامسونگ معرفی می‌شود، با این سه متفاوت باشد.
شرکت سامسونگ برای تاریخ دوم اسفند کنفرانسی تدارک دیده است تا پرچم‌داران جدید خود را در این مراسم معرفی کند که پیش از شروع رسمی نمایشگاه MWC 2016 برگزار می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید. پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهرشاد موب

۱۳۹۴/۱۱/۲۱
چرته..زد5پرمیوم تکه

yh

۱۳۹۴/۱۱/۲۱
s6 یا s7؟111111

بیات

۱۳۹۴/۱۱/۲۱
خداییش اونی که s6 ( یا اصلا s5) داره چرا باید عوضش کنه s7 بگیره
ظاهرشون که یکیه!!! سخت افزارشم ینی نمیتونه یه سال بیشتر دووم بیاره تا s8 ؟؟؟ ولی اگه ظاهرش تغییر میکرد و درعین تنوع(نه اینکه کلا زبان طراحی سامسونگ روش نباشه)جذابیتم داشت داستان کلا تغییر میکرد

نیما

۱۳۹۴/۱۱/۲۱
بهترین رنگش نقره ایه ولی بازم اچ تی سی ام 10 و الجی جی 5 یه چیز دیگست.

erfanasal

۱۳۹۴/۱۱/۲۱
این تازه نقره ایش بود..طلاییش بیاد....واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی............