خانهاخبار
ال جی G5 هم نمایشگر Always On دارد!

ال جی G5 هم نمایشگر Always On دارد!

کنگره MWC 2016 بارسلونا نزدیک است و یکی از گوشی‌هایی که در این کنگره رونمایی می‌شود LG G5 است؛ گوشی هوشمندی که نمایشگری همیشه‌روشن دارد.
۱۳۹۴/۱۱/۲۱

ال جی در فیس‌بوک تبلیغی از گوشی جدید خود منتشر کرد؛ یعنی ال‌جی جی5 که مدت زیادی است همه منتظر عرضه‌اش هستند و قرار است در کنگره موبایل بارسلونا معرفی شود. عکس منتشرشده نشان می‌دهد گوشی جدید ال‌جی از ویژگی Always On نمایشگر بهره می‌برد.

مشخص نیست این ویژگی در ال‌جی جی5 به چه صورت عمل خواهد کرد، اما حالا که ال‌جی صحبت از نمایشگر Always On را به میان آورده، احتمالا با ویژگی متفاوتی روبرو خواهیم بود؛ یعنی چیزی متفاوت از سایر تولیدکننده گوشی‌های همراه و نشان دادن نوتیفیکیشن‌ها و ساعت روی نمایشگر.

سایر گوشی‌ها، همچون نکسوس‌های جدید و موتو ایکس، راه‌حل متفاوتی برای این کار و نمایش نوتیفیکیشن دارند. نمایشگر این گوشی‌ها روشن نمی‌ماند، بلکه تنها گاهی به مدت کوتاه روشن می‌شود و دوباره به حالت خاموش می‌رود.

حالا ممکن است ال‌جی ترفندی اندیشیده باشد تا نمایشگر جی5 همیشه روشن بماند. خوب است بدانید سامسونگ هم به دنبال استفاده از ویژگی Always On است و قصد دارد این ویژگی را در انحصار خودش نگه دارد.

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

Hossein

۱۳۹۴/۱۱/۲۴
نوکیا چندین ساله که از این قابلیت روی N8استفاده کرده حالا ال جی وسامسونگ تازه به فکر افتادن .درکل ال جی گوشیهای خوبی داره

پدرام

۱۳۹۴/۱۱/۲۲
چرا عکس درست حسابی نمیده بیرون

hamed

۱۳۹۴/۱۱/۲۲
همه برندهای مویایل مرتب دارن از هم تقلید میکنن خصوصا در ظاهر گوشی ها فقط شرکت الجی هستش که از همه نظر متفاوته و همیشه یک نوآوری رو رو میکنه و از این نظر باید تحسینش کرد.....

مهرشاد موب

۱۳۹۴/۱۱/۲۱
دمت گرمممممم

ali

۱۳۹۴/۱۱/۲۱
ایول یعنی galance وندوز رو خوب اومدی . . .
اندرویدی ها تازه رسیدن به galance و اسمشو عوض کردن که نوآوریه!!!!!!!!