خانهاخبار
طرح جدید تعویض آیفون‌های آسیب‌دیده توسط اپل

طرح جدید تعویض آیفون‌های آسیب‌دیده توسط اپل

اپل اخیرا با تغییر در رویه‌ای که پیش از این داشت آیفون‌هایی را که صفحه نمایششان آسیب دیده یا ایراد منطقی دیگری دارد با کارت هدیه خرید آیفون جدید تعویض می‌کند.
۱۳۹۴/۱۱/۱۷
image

 

اپل در حال آغاز برنامه‌ای جدید برای تعویض آیفون است که با طرح تعویض آیفون‌های قدیمی با نسخه های جدید، که سال گذشته رونمایی شد، متفاوت است. در طرح سال گذشته اپل دارندگان آیفون‌های قدیمی یا هر گوشی هوشمند دیگری با تحویل گوشی خود به اپل یک کارت هدیه دریافت می‌کردند که می‌توانستند از آن در خرید آیفون جدید استفاده کنند. این طرح البته شامل تعویض آیفون‌هایی نمی‌شد که صفحه نمایششان ترک خورده یا بخش‌های دیگر آنها مانند دوربین آسیب دیده بود. اما براساس خبری که اخیرا منتشر شده احتمالا به‌زودی این محدودیت برطرف می‌شود.

از آغاز این هفته گزارش‌هایی منتشر شده درباره این که اپل آیفون‌هایی با صفحه نمایش شکسته یا دوربین و دکمه‌های آسیب‌دیده را نیز قبول می‌کند. البته گفته شده است که این آسیب باید دلیل منطقی داشته باشد؛ مثلا اگر گوشی زیر چرخ ماشین رفته و صفحه نمایشش شکسته یا از ساختمان به پایین افتاده باشد، مشمول طرح جدید نمی‌شود. براساس اطلاعات منتشرشده، کاربران با تحویل آیفون 5 اس مبلغ 50 دلار، آیفون 6 200 دلار و آیفون 6 پلاس 250 دلار دریافت خواهند کرد. البته این مبالغ با توجه به میزان حافظه داخلی گوشی متغیر است. اپل امیدوار است با ارفاق‌هایی که در طرح تعویض خود قائل شده است کاربران بیشتری را به شرکت در آن ترغیب کند؛ نتیجه‌ای که به احتمال زیاد حاصل خواهد شد.

علاوه بر این اپل اکنون به فروشندگان اپل استور اجازه می‌دهد برای آیفون محافظ صفحه به فروش برسانند؛ کاری که پیش از این به‌شدت ممنوع بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Hamid

۱۳۹۴/۱۱/۱۷
سلام
خسته نباشد
لطفا اگه میشه در مورد طرح تعویض ایفون یه مطلب بذارید که بدونیم شرایطش چیه و موقع تعویض باید چقدر پول پرداخت کنیم من یه ایوفون ۶ دارم میخوام با ۶s تو اپل استور دوبی تعویضش خواهشا اگه میشه شرایطش رو بگید
پیشاپیش ممنونم

aaass

۱۳۹۴/۱۱/۱۷
فقط الجی..

aaass

۱۳۹۴/۱۱/۱۷
فقط سامسونگ..

alireza4

۱۳۹۴/۱۱/۱۷
لایک
فقط اپل و بس