خانهاخبار
رد پای Samsung Galaxy A9 Pro مجددا پدیدار شد

رد پای Samsung Galaxy A9 Pro مجددا پدیدار شد

به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد محصول جدیدی از سامسونگ با نام Samsung Galaxy A9 Pro خواهیم بود.
۱۳۹۴/۱۱/۱۶

در اواخر ماه ژانویه شایعاتی مبنی بر عرضه قریب‌الوقوع محصول جدیدی از سامسونگ با نام Samsung Galaxy A9 Pro به‌عنوان فبلت رده‌بالای 6 اینچی شنیده شد. با توجه به نام‌گذاری آن می‌توان حدس زد که این محصول نسخه‌ای بهتر از همان Galaxy A9 باشد، ولی مدارک چندان محکمی از صحت‌وسقم این خبر وجود نداشت. چندی بعد محصولی در هند با شماره مدل SM-A9100 هم دیده شد. 

 

image

 

اخیرا پایگاه خبری SamMobile، که منبع اصلی بسیاری از اخبار لورفته مربوط به سامسونگ است، اشاره کرده که وجود این محصول قطعی است، اما نام نهایی آن هنوز مشخص نشده. از طرفی مشخص شده که این محصول مرموز همچنان ارتباطی به Galaxy A9 دارد. نسخه اصلی این محصول از نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی یعنی 1080 در 1920 پیکسل بهره می‌برد. این احتمال وجود دارد که نسخه پرو از رزولوشن QHD و همین ابعاد نمایشگر برخوردار باشد.

هنوز در مورد قیمت نهایی این محصول نمی‌توان نظری داد، ولی گران‌قیمت بودن آن مسجل است، چراکه این محصول از جمله دیوایس‌های رده‌بالای سامسونگ خواهد بود.

در 21 فوریه سال جاری در مراسم Samsung Unpacked به احتمال بسیار زیاد شاهد محصولاتی چون گلکسی اس7 و اس7 اج خواهیم بود، ولی هنوز به رونمایی از A9 Pro چندان امیدی نداریم.

گلکسی ای9 در حال حاضر حدود یک ماه است که به بازارها عرضه شده و این امکان هم وجود دارد که ای9 پرو برای بازارهای خاصی عرضه شود. هر آنچه باشد، ما شما را از اطلاعات جدید در رابطه با این محصول بی‌خبر نخواهیم گذاشت. 

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

خسته

۱۳۹۴/۱۱/۱۷
تو چه قدر شیرینی سامسونگی

erfanasal

۱۳۹۴/۱۱/۱۷
توله اژدها وارد می شود...

Z

۱۳۹۴/۱۱/۱۶
اگه این بیاد گامی مثبت برای سامسونگ خواهد بود