خانهاخبار
به‌روزرسانی جدید اندروید وِر با قابلیت‌های جذاب

به‌روزرسانی جدید اندروید وِر با قابلیت‌های جذاب

گوگل وعده داده است طی چند هفته آینده به‌روزرسانی Android Wear را با قابلیت‌هایی مانند امکان برقراری تماس یا ارسال پیام به‌کمک صوت برای تمام ساعت‌های هوشمند اندرویدی منتشر خواهد کرد.
۱۳۹۴/۱۱/۱۶
image

 

گوگل از ابتدای انتشار سیستم‌عامل اندروید وِر، که مخصوص گجت‌های پوشیدنی است، مرتبا این سیستم‌عامل را به‌روز کرده و قابلیت‌های جدیدی به آن افزوده است. در آخرین به‌روزرسانی این سیستم‌عامل سه قابلیت جدید به آن اضافه شده است که پیش از این در موردش شنیده بودیم. اولین قابلیت اضافه شدن دستورات حرکتی جدید است که به‌کمک آن می‌توانید با جلو و عقب بردن مچ دستتان یا تکان دادن آن در کارت‌ها جابه‌جا شوید، به صفحه اصلی برگردید و کارهایی از این قبیل انجام دهید. اگر می‌خواهید از فهرست کامل دستورات حرکتی اضافه‌شده به همراه آموزش آن مطلع شوید، می‌توانید از آموزشی کمک بگیرید که در بخش تنظیمات در نظر گرفته شده است.

اندروید پوشیدنی پیش از این امکان جستجو یا کنترل موسیقی به‌کمک صدای کاربر را داشت. حال در نسخه جدید می‌توانید با استفاده از صدایتان پیام ارسال کنید. زین پس برای ارسال پیام از طریق اپلیکیشن‌هایی مانند Google Hangouts ،Nextplus، تلگرام، وایبر، وی چت و واتس‌اپ نیازی به استفاده از گوشی خود ندارید و با استفاده از دستیار صوتی گوگل می‌توانید پیام‌هایتان را بنویسید و ارسال کنید.

اگر گجت پوشیدنی شما به اسپیکر مجهز باشد، مانند ساعت هوشمند هوآوی یا Asus ZenWatch 2، می‌توانید روی ساعتتان به پیام‌ها گوش دهید یا تماس برقرار کنید. گوگل وعده داده است طی چند هفته آینده تمام ساعت‌های هوشمند اندرویدی این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

نظر شما در مورد این قابلیت‌های جدید چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

reza.mllt

۱۳۹۴/۱۱/۱۶
عالیه فقط چرا موتو 360 جدید نمیاید،ففط ای کاش اسپیکرم داشت?