خانهاخبار
نمونه‌های دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس در دست اپل

نمونه‌های دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس در دست اپل

آیفون‌ها همیشه پرسروصدا بوده‌اند. با اینکه هنوز زمان زیادی تا معرفی نسل بعد آیفون مانده است، خبرهای متعددی در مورد iPhone 7 شنیده می‌شود. گویا قصد اپل برای تعبیه دوربین دوگانه در آیفون‌ 7 پلاس جدی است.
۱۳۹۴/۱۱/۱۴
image

 

براساس خبری که اخیرا وب‌سایت DigiTimes منتشر کرده است، شرکت Largan Technology و سایر شرکت‌های سازنده لنز دوربین در ژاپن و چین نمونه‌هایی از دوربین دوگانه برای اپل ارسال کرده‌اند تا آنها را تست کند. در چند ماه اخیر شایعاتی به گوش رسیده است مبنی بر این که اپل قصد دارد در حداقل یکی از دو مدل آیفون 7 از دوربین دوگانه استفاده کند.

این منبع همچنین ادعا کرده از آنجا که شرکت لارجن تکنولوژی اکنون بیش از 60 درصد لنزهای مورد استفاده اپل را تامین می‌کند، این شرکت برای متنوع کردن تامین‌کنندگانش به دنبال همکاری با سایر شرکت‌هاست.

این اولین بار نیست که می‌شنویم اپل قصد دارد برای آیفون‌هایش دوربین دوگانه تعبیه کند. براساس این اخبار، اپل قصد دارد در آیفون 7 پلاس از دوربین دوگانه استفاده کند. این در حالی است که احتمالا آیفون 7 تنها با یک دوربین عرضه می‌شود که آن هم به‌دلیل فضای کمتر آیفون 7 برای سخت‌افزار نسبت به آیفون 7 پلاس است.

پیش از این نیز شاهد دوربین دوگانه در دنیای گوشی‌های اندرویدی بوده‌ایم که البته موفقیت چندانی در جلب نظر مشتریان نداشته‌اند. برای مثال، اچ‌تی‌سی در One M8 از دوربین دوگانه استفاده کرد که سنسور دوم این گوشی امکان تغییر فوکوس تصویر پس از ثبت آن را به کاربر می‌داد.

باید منتظر ماند و دید اپل به چه نحوی دوربین دوگانه را به آیفون خواهد آورد و تا چه میزان در بهبود هرچه بیشتر تصاویر گرفته‌شده با این گوشی موفق خواهد بود. نظر شما در این زمینه چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

نیما

۱۳۹۴/۱۱/۱۶
دوستان گلم اگه اچ تی سی در پرچمدار بعدیش که به احتمال زیاد m10 نام داره دوربین 12 یا 13 اولتراپیکسل بزنه با لرزشگیر اپتیکال، خدایی غولی میشه واسه خودش و بهترین عملکرد رو در محیط های کم نور داره و دوربین رو دستش نیست، البته من که از خدامه دوباره به اولتراپیکسل برگرده. ولی انصافا دوربین الجی جی 5 هم باید جالب و حرفه ای باشه.

djmk2548891

۱۳۹۴/۱۱/۱۶
اچ تی سی تاحالا موفق نبوووده وای اپل که بزنه میشه طلا !!! میشه دنیای تحول در تکنولوژی !!!

masoud

۱۳۹۴/۱۱/۱۵
سلام
انتظار نداشتم ، مثل تیترهای قبلی تون ، از واژه تقلید یا کپی استفاده کنین
شما یی که هی تیتر میزدین
باز هم تقلید htc از اپل
چرا الان تیتر برعکس نمیزنین
البته من طرفدار htc یا هیچ برندی نیستم ، از نوکیا بگیر تا سونی اریکسون و هواوی ؛ موتورولا
سامی ،ال جی و اکثر برندا رو داشتم
ولی کلا حرفم اینه
نان به نرخ روز خوری هیچ وقت توجیح نداره
از سایت شما هم همچین تیترایی بعیده

Argash

۱۳۹۴/۱۱/۱۵
بازم تقلید جدید آیفون از اچ تی سی

Abolfazl

۱۳۹۴/۱۱/۱۴
همیشه هزار جور شایعه درست می کنن برای اپل بعد میاد میبینی همون چیزی که قبلا بوده الانم همونه فقط یکم سخت افزارش رو ارتقا داده