خانهاخبار
طرحی جدید از آیفون 7 بدون لنز بیرون‌زده و محل متفاوت خطوط آنتن

طرحی جدید از آیفون 7 بدون لنز بیرون‌زده و محل متفاوت خطوط آنتن

تصویر پیش‌نمایشی از آیفون 7 منتشر شده که انتظار بسیاری از منتقدان طراحی آیفون 6 و 6اس را برآورده می‌کند.
۱۳۹۴/۱۱/۱۴

با تمام تفاسیر و شایعاتی که این روزها در مورد آیفون ۴ اینچی جدید می‌شنویم، نباید فراموش کنیم که امسال اپل محصول مهم‌تری، یعنی آیفون 7، نیز عرضه خواهد کرد.

به احتمال فراوان آیفون 7 با طرحی نزدیک به نسل‌های پیشین خود یعنی 6 و 6اس عرضه می‌شود. جدی‌ترین پیش‌بینی‌ها که در مورد آیفون 7 منتشر شده به سه تغییر اساسی اشاره می‌کند. از بین رفتن مشکل بیرون‌زدگی لنز دوربین، حذف خطوط آنتن به شکل فعلی از قسمت پشت گوشی و حذف درگاه 3.5 میلیمتری هدفون سه تغییر عمده در آیفون 7 به شمار می‌رود.

برهمین اساس رندرهایی منتشر شده که ما را تا حد زیادی با نمای ظاهری آیفون 7 آشنا می‌کند. اگرچه رسمیت این رندها و تصاویر تا زمان معرفی محصول تایید نخواهد شد، تجربه ثابت کرده است این عکس‌ها چندان هم با محصول نهایی فاصله ندارند.

در این تصویر در قسمت بالا و پایین خطوط مربوط به آنتن‌های گوشی همچنان دیده می‌شود، اما حداقل طراحی محل جدید آنها نمای زیباتری به پشت گوشی بخشیده است.

آیفون 7 طبق برنامه‌ریزی سال‌های اخیر اپل در ماه سپتامبر رسما معرفی خواهد شد. تا آن زمان فرصت زیادی مانده تا همچنان اخبار و شایعات بیشتری از این محصول منتشر شود و پیش‌بینی‌ها کامل‌تر شود.

نظر شما در مورد طراحی آیفون 7 چیست؟ 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

علیرضا

۱۳۹۴/۱۱/۱۹
منتظر میمونیم تا غول تکنولوژی اپل رو ببینیم من که از طرفدارانشم.

Ehsan

۱۳۹۴/۱۱/۱۴
اینطوری پشت گوشی خیلی خلوت میشه ، به نظرم لنز بیرون زده آیفون 6 و 6s از این مدل دوربین بهتره. کاش حداقل یه فریم فلزی دور لنزش داشته باشه تا یکم رنگ و رو بگیره.

محمدرضا

۱۳۹۴/۱۱/۱۴
من که این خطوط رو خیلی دوس دارم و فک میکنم خیلی خوشگلش کرده ...

alireza4

۱۳۹۴/۱۱/۱۴
فعلا نمیشه چیزی گفت باید بزاریم تا بیاد بعدا نظربدیم

mahdi

۱۳۹۴/۱۱/۱۴
اگه بخواد اینجوری باشه که نیست من همون خطوط آنتن پشت گوشی و لنز بیرون زده رو ترجیح میدم به این