خانهاخبار
سهم اندروید مارشمالو چهار ماه پس از انتشار رسمی: 1 درصد

سهم اندروید مارشمالو چهار ماه پس از انتشار رسمی: 1 درصد

گوگل در آغاز هر ماه میلادی گزارشی از سهم نسخه‌های مختلف اندروید منتشر می‌کند. در تازه‌ترین آنها اعلام شده که اندروید مارشمالو توانسته است سهم خود را به بیش از 1 درصد افزایش دهد.
۱۳۹۴/۱۱/۱۴

طبق جدیدترین گزارش منتشرشده از گوگل، اندروید مارشمالو توانسته است سهم خود را به بیش از 1 درصد کل دستگاه‌های اندرویدی افزایش دهد. اگرچه این آمار با توجه به 4 ماهی که از انتشار رسمی اندروید 6 می‌گذرد ناامیدکننده به نظر می‌رسد، از آنجا که برندهایی مثل اچ‌تی‌سی، ال‌جی و سامسونگ تازه شروع به آپدیت کرده‌اند، انتظار می‌رود در یکی-دو ماه آینده سهم مارشمالو سیر صعودی پیدا کند.

به‌جز مارشمالو، سهم اندروید لالیپاپ باز هم افزایش یافته و با تصاحب 34.1 درصد توانسته است خود را به کیت‌کت (35.5 درصد) برساند. اندروید جلی‌بین نیز با سه نخسه مختلف 4.1، 4.2 و 4.3 همچنان سهم زیادی از گوشی‌های اندرویدی را در اختیار دارد (23.9 درصد). خبر خوب کم شدن سهم نسخه‌های آیس‌کیریم، جینجربرد و فرویو است که امیدواریم تا  چند ماه آینده از آمار ماهانه گوگل خارج شوند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مجید

۱۳۹۵/۲/۲۶
چجوری یاد بدین

خشايار

۱۳۹۴/۱۱/۱۵
آ ماشاالله هنگرويد. تا سال آينده به همت بچه ها ميشه 1.5 درصد

alireza

۱۳۹۴/۱۱/۱۴
یعنی الان کل اندروید ۵ به ۶ مهاجرت کنن هنوز به اندرویدkitkat نمیرسن؟؟؟چه جالب
الان اگه کل اندروید ۴ رو در نظر بگیریم یه چیزی حدود۵۲ درصد میشه که بیشتر از نصف اندروید رو میگیره.حالا چه جوری میخواد اندروید ۶ رشد بکنه خدا عالمه.تا جا افتادن اندروید ۶ و کسب نصف بیشتر اندروید توسط اون باید یه سه سالی صبر کرد.:))

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۱۱/۱۴
ههههه حالا این میخواد با اپل مبارزه کنه