خانهاخبار
تصویری از پنل پشتی Galaxy S7 فاش شد

تصویری از پنل پشتی Galaxy S7 فاش شد

پس از لو رفتن تصاویر پنل جلویی گلکسی اس7 و اس7 اج، اکنون رندرهایی از پنل پشتی این دو دستگاه فاش شده که استفاده از شیشه در ساخت بدنه را تایید می‌کند.
۱۳۹۴/۱۱/۱۳

چند روز پیش شاهد فاش شدن رندهای رسمی از Galaxy S7 و Galaxy S7 edge بودیم که نمایی از پنل جلویی و کناری این دو گوشی را به ما نشان می‌داد. با لو رفتن آن تصاویر مشخص شد طراحی ظاهری پرچم‌داران بعدی سامسونگ تفاوتی با سال قبل ندارد. اکنون تصاویر مربوط به پشت این گوشی‌ها نیز لو رفته است که استفاده از شیشه را در پنل پشتی تایید می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد، مثل گلکسی نوت 5، در لبه‌ها اندکی خمیدگی وجود دارد.

image

سامسونگ برای معرفی گلکسی اس7 و اس7 اج در تاریخ دوم اسفند در نمایشگاه MWC 2016 بارسلونا مراسمی تدارک دیده است. پیش‌بینی می‌شود این گوشی‌های هوشمند نمایشگرهای 5.1 و 5.7 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 820 یا اگزینوس 8890 و 4 گیگابایت رم در اختیار داشته باشند.

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید. پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

Ehsan

۱۳۹۴/۱۱/۱۳
ترکیب رنگ مشکی با سورمه ای یه ترکیب رنگ فوق العاده بود که سامسونگ پارسال توی خانواده S ازش استفاده کرد که به نظر من این رنگ قشنگ ترین رنگ گلکسی S های پارسال بود.

Ehsan

۱۳۹۴/۱۱/۱۳
چه بخواين چه نخواین طراحی فقط Sony خدایی يه بار نوت 5 رو با Z5 بگيرين دستتون اونوقت میفهمین چقدر Sony طراحيش بهتره تجربه کار با هردوتاشو داشتم واقعا با Z5 تجربه کاری بهتری داشتم حیف Sony که داره ضرر ميده البته گزارش مالی جدیدش که اومد دوباره سود کرده بود

cobweb

۱۳۹۴/۱۱/۱۳
به به !! میبینم که بالاخره اون سورمه‌ای مزخرف رو کنار گذاشت و مشکی متالیک زده! درسته که پر میشه از اثر انگشت ولی خب باید قبول کرد که خیلی زیبا هست!

mamad

۱۳۹۴/۱۱/۱۳
این دیگه خوده s6، فک نمیکنم این عکسا واقعی باشن چون سامسونگ تو s5 چوبه طراحی تکراریو خورد و دیگه این اشتباهو نباید بکنه.

aaass

۱۳۹۴/۱۱/۱۳
چه طراحی زیبایی خخخخ