خانهاخبار
تست دوام iPad Pro در آب

تست دوام iPad Pro در آب

آیپد پرو چقدر می‌تواند در آب دوام بیاورد؟
۱۳۹۴/۱۱/۱۲

حساب کاربری Everything Apple Pro در یوتیوب ویدئویی به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد آیپد پرو، تبلت ۱۲.۹ اینچی جدید اپل، درون آب انداخته می‌شود تا مردم از کنجکاوی خود بکاهند و بتوانند بفهمند اگر آیپد پروشان در آب بیفتد، چه اتفاقی خواهد افتاد!

اگرچه اپل هیچ‌کدام از آیفون‌ها و آیپدهایش را ضدآب تولید نکرده، شاهد بهبودهای چشمگیری در قبال آب‌خوردگی و خیس شدن آیفون‌های جدید این شرکت، یعنی 6s و 6s Plus، بودیم. درواقع اضافه شدن نوع خاصی از واشر در اطراف بدنه این آیفون‌ها باعث شده است این دستگاه‌ها تا بیش از ۱ ساعت در عمق کم زیر آب دوام بیاورند.

آیپد پرو اما گویا به‌اندازه آیفون‌های ۶اس و ۶اس پلاس مقاوم نیست! بهتر است بیش از این حرفی نزنیم تا با مشاهده ویدئوی زیر خودتان قضاوت کنید.


image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

کامران

۱۳۹۴/۱۱/۱۲
من ایفون 6 دارم یکبار افتاد توی عمق یک متری استخر و حدودا دو دقیقه طول کشید تا از اب خا رجش کردم ، بعد دقیقا مثل همین ایپد زیر صفحه آب رفت و شروع به خاموش و روشن شدن کردن بعد نیم ساعت کل صفحه اب رفته بود زیرش من دیگه پیش خودم گفتم تمومه کارش بعد نیم ساعت اب زیر صفحه شروع به از بین رفتن کرد و همچنان گوشی خاموش روشن میشد تا حدود ۱ ساعت که گوشی خاموش روشن میشد و تمام اب زیر صفحه از بین رفت و کاملا مثل روز اولش شد ، بعد جالب بود برام یکبار توی این خاموش روشن شدن هاش کامل روشن شد بلند گوشو تست کردم کار نمیکرد ولی بعدش دیدم راه افتاده ،

رضا

۱۳۹۴/۱۱/۱۲
اخ قلبم