خانهاخبار
​سهولت در گوش دادن موسیقی با اپلیکیشن هدفون

​سهولت در گوش دادن موسیقی با اپلیکیشن هدفون

اپلیکیشن‌ها امروزه از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و به‌مرور بسیاری از وب‌سایت‌ها و پورتال‌های سازمانی نیز جای خود را به اپلیکیشن داده‌اند. در این مطلب به بررسی اپلیکیشن هدفون می‌پردازیم که راهی ساده برای گوش دادن و دانلود موزیک‌های روز است.
۱۳۹۴/۱۱/۱۲

گوش دادن به موسیقی و علاقه به آن یکی از شایع‌ترین و عمومی‌ترین عادت‌های مردم است و کسی نیست که بیش از یک هفته از تمام دنیای موسیقی عقب بماند. اما برای کسانی که موزیک‌های ایرانی را دنبال می‌کنند نیاز به روشی برای باخبر شدن از جدیدترین موزیک‌های منتشرشده به‌شدت احساس می‌شود. معمولا برای این کار باید سراغ منابع معتبر مختلف برویم و چند صفحه را مرور کنیم تا به موزیک‌های دلخواه خود برسیم. اما هیچ‌چیز بهتر از این نیست که اپلیکیشنی به کمک ما بیاید و تمام این موسیقی‌ها را با لینک دانلود آنها در اختیارمان قرار دهد. هدفون دستیاری برای همین نیاز است!
اپلیکیشن هدفون یکی از اپلیکیشن‌هایی است که در حوزه موسیقی بسیار موفق عمل کرده و نیازهای علاقه‌مندان موسیقی را به‌خوبی شناخته و در خود جای داده است. این اپلیکیشن جدیدترین موسیقی‌های روز ایرانی را در صفحه هوم نمایش می‌دهد تا موزیک‌های تازه‌منتشرشده را به شما اطلاع دهد. 

 

image
  
image

 

صفحه هوم اپلیکیشن هدفون 4 دسته‌بندی مختلف دارد به نام‌های ویترین جدیدترین‌ها، جدیدترین آلبوم‌ها، بهترین آهنگ‌های هفته و داغ‌ترین آلبوم‌ها. بهترین آهنگ‌های هفته و داغ‌ترین آلبوم‌ها براساس تعداد پسند کردن کاربران این اپلیکیشن انتخاب می‌شوند و هر 24 ساعت یک‌بار به‌روز می‌شوند. همچنین در قسمت پایینی، دکمه ای با عنوان سبک های موسیقی دیده می شود که در آن می توانید به تفکیک سبک و ژانر، موزیک مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

image
 
image

 

با کلیک کردن روی هر موزیک، پخش آن شروع می‌شود و می‌توانید نام خواننده، نام ترانه و تصویر کاور آن را ببینید. همچنین می‌توانید موزیک را جلو و عقب بکشید یا با انتخاب دکمه shuffle on، که با دو فلش درهم‌رفته نمایش داده شده، ترانه بعدی را به حالت تصادفی ببرید تا اپلیکیشن به‌صورت خودکار، پس از اتمام این ترانه، ترانه دیگری پخش کند. این حالت مناسب افرادی است که در حال انجام دادن کاری هستند و می‌خواهند موزیک‌های مختلف پشت سر هم پخش شوند و نیازی به انتخاب تک‌تک آهنگ‌ها ندارند.
خب! می‌رسیم به اصل مطلب که همان دانلود آهنگ‌هاست. برای این کار باید نخست برای خودتان حساب کاربری ایجاد کنید. پس اول روی منوی سمت راست، که با سه خط افقی در بالا دیده می‌شود، کلیک کنید و گزینه حساب کاربری را انتخاب کنید. حالا مراحل ثبت‌نام را با وارد کردن ایمیل پشت سر بگذارید و با باز کردن ایمیل دریافت‌شده، اکانت خود را فعال کنید.
پس از فعال‌سازی اکانت و ورود به آن می‌توانید با پرداخت هزینه اشتراک، که ماهانه 5000 تومان است، به دانلود موزیک‌های مختلف بپردازید و پخش آنلاین آنها را با کیفیت صدای بالاتر از 64 کیلوبایت گوش کنید. همچنین دکمه‌ای ستاره‌ای‌شکل نیز در صفحه هر موزیک وجود دارد تا بتوانید به موزیک‌های موردعلاقه خود رای دهید. 

 

image
 
image

 

منوی سمت راست نیز دسترسی‌هایی برای صفحه خانه، آرشیو موسیقی، جستجو، تنظیمات و صفحه مربوط به اشتراک کاربری را مهیا می‌کند. با انتخاب آرشیو موسیقی در این منو می‌توانید به موسیقی‌های درون حافظه گوشی خود نیز دسترسی داشته باشید تا برای گوش دادن به موسیقی‌های خودتان نیازی به خروج از برنامه نباشد. با ورود به بخش تنظیمات نیز می‌توانید کیفیت پخش موسیقی را، در صورت اطمینان از سرعت اینترنت، تا 128 کیلوبایت بالا ببرید. همچنین کیفیت دانلود موسیقی‌ها را می‌توان تا 320 کیلوبایت افزایش داد. اما این نکته را در نظر بگیرید که تغییر کیفیت موسیقی برای پخش یا دانلود نیازمند داشتن اشتراک است.

 اپلیکیشن هدفون اپلیکیشنی جامع برای کسانی است که علاقه بسیاری به دانلود و شنیدن موسیقی دارند. این اپلیکیشن پخش و دانلود موسیقی‌های روز ایرانی را سهولت بخشیده و از طرف دیگر حقوق منتشرکنندگان موسیقی را نیز رعایت کرده است. 

لینک دانلود اپلیکیشن هدفون از کافه بازار

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)