خانهاخبار
نمونه عکس های دوربین بلک بری پریو

نمونه عکس های دوربین بلک بری پریو

از زمان درز کردن شایعات از گوشی جدید بلک‌بری تابه‌حال کمتر کسی انتظار داشت سهم بازار این برند افزایش یابد. اما BlackBerry Priv پرچمدار به حدی قوی است که تمام علاقه‌مندان گوشی‌های دکمه‌ای را به سمت خود کشیده!
۱۳۹۴/۱۱/۹

تا قبل از ارائه Blackberry Z10 هیچ محصولی با ظاهر معمول دیگر گوشی‌های اندرویدی از این کمپانی عرضه نشده بود. اما این کمپانی پس از ارائه بلک‌بری پاسپورت تغییر چندانی در میزان فروش خود مشاهده نکرد و تصمیم به ارائه محصولی برای نجات خود گرفت. با اینکه برخی تصور می‌کردند شاه‌توت سیاه نیز به جمع کمپانی‌هایی مانند نوکیا می‌پیوندد، این سازنده بزرگ گوشی توانست محصولی به بازار ارائه دهد که از نظر بسیاری از کاربران محصولی تحسین‌برانگیز و نوآورانه محسوب می‌شود و، برخلاف اچ‌تی‌سی، توانست ناجی برند خود باشد. 

 

image

 

گوشی جدید بلک‌بری از صفحه نمایش 5.4 اینچی AMOLED بهره می‌گیرد که با رزولوشن 1440×2560 پیکسل بر اینچ چهره جدیدی به محصولات بلک‌بری داده است. بلک‌بری تا جایی که توانسته، در تعبیه پردازشگر تامل کرده و محافظه‌کارانه عمل کرده و با وجود اسنپدراگون 810، ترجیح داده است از اسنپدراگون 808 با رم 3 گیگابایتی استفاده کند تا از بدنامی پرچم‌دار خود جلوگیری کند.
اما یکی از مهم‌ترین مسائل هنگام خرید پرچم‌داران قدرت سخت‌افزار دوربین است. در این گوشی بلک‌بری از دوربین 18 مگاپیکسلی 27 میلی‌متری با گشودگی 2.2f استفاده شده که لنز آن را کمپانی آلمانی اشنایدر کریزناخ ساخته است و قابلیت فیلم‌برداری 2160 در 30 فریم بر ثانیه دارد. 
برای درک بیشتر قدرت این دوربین بهترین کار تماشای تصاویر ثبت‌شده با آن است. پس با دقت تصاویر زیر را بررسی کنید.

برای دیدن سایز واقعی تصاویر، روی آنها کلیک کنید.

image


تداخل رنگ‌ها

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

عکس‌برداری پانوراما

image

عکس‌برداری در شب

image

عکس‌برداری از دید نزدیک

image

image

 

نظر شما درباره این تصاویر چیست؟ فکر می‌کنید تصاویر این دوربین، در مقایسه با دیگر پرچم‌داران، رضایت‌بخش است؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

لیلی

۱۳۹۶/۱۱/۸
چرا دوربین جلوش واسه سلفی انداختن اینقد بی کیفیته؟؟؟

ميكاييل

۱۳۹۶/۹/۱۲
اين است گوشي امريكايي و دوربين 18

amin

۱۳۹۶/۵/۳۱
سلام . داداش گوشیت سلفیش چطوره. همچنین انتن دهیش؟

madosa

۱۳۹۶/۵/۸
حرف نداره!?

رضا

۱۳۹۶/۴/۲۱
بلک بری تا حالا از ایفون بالاتر بوده وبالاتر هم خواهد رفت ایفون چیزی نداره فقط وفقط اسم دراورده ولی امکانات ورزولیشن تصور بلک بری رو نداره