خانهاخبار
iPad Air 3: آیپد پرو در جلد آیپد ایر 2

iPad Air 3: آیپد پرو در جلد آیپد ایر 2

نمودار طرح آیپد ایر 3 به‌تازگی لو رفته است که وجود دو قابلیت جدید را نشان می‌دهد.
۱۳۹۴/۱۱/۶

طبق یکی از طراحی‌‌هایی که از آیپد ایر ۳ به بیرون درز پیدا کرده است می‌توان به‌راحتی حدس زد آیپد ۹.۷ اینچی جدید اپل، که نسل سوم آیپد ایر به حساب می‌آید، مانند برادر بلندقد‌ خود موسوم به آیپد پرو دارای ۴ اسپیکر در بالا و پایین دستگاه است. این محصول راه جدیدی در تبلت‌های اپل آغاز کرده و فلاش برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری در محیط‌هایی با نور کم و هنگام شب به دوربین آن، مانند آیفون‌ها، افزوده شده است. اگر این مورد سرانجام به تبلت‌های اپل اضافه شود، اپل عده بسیاری از کاربران تبلت خود را خرسند خواهد کرد.

براساس نمودار طرح آیپد ایر ۳ می‌توان پیش‌بینی کرد که فلاش پایین لنز دوربین قرار می‌گیرد و ۴ اسپیکر، دوتا در بالا و دو تا در پایین، در این تبلت کالیفرنیایی جای می‌گیرد و سنت آیپد پرو را رعایت می‌کند تا کاربرانی که اندازه ۹.۷ اینچی را دوست دارند و آن را به آپید پرو ترجیح می‌دهند در مقابل کاربران آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی احساس کمبود نکنند.

اپل دو دستگاه جدید iPad Air 3 و iPhone 5se را در ماه مارس معرفی خواهد کرد.

image

 

*** نظر شما چیست؟ ***

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱/۱
خيلى لحظه شمارى نكن وقتى بياد تا شش ماه قيمتش نجومى گرونه. همون اير 2 بگيرى بهتره يا ميتونى شش ماه لحظه شمارى كنى

بهداد

۱۳۹۴/۱۱/۶
نویسنده ی محترم، وقتی داریم راجع به محصولی مانند ایپد پرو صحبت میکنیم نمیتونیم از لفظ سنت استفاده کنیم چون خیلی جدیدتر ازین حرفاست که سنت به حساب بیاد برای اپل

soheyl

۱۳۹۴/۱۱/۶
خوبه خوبه

soheyl

۱۳۹۴/۱۱/۶
خوبه خوبه

نیما

۱۳۹۴/۱۱/۶
سلام شانس اوردم میخواستم ایپد ایر 2 بخرم که با دیدن این کلا از ایر 2 منصرف شدم واقعا این فلش برا دوربینش نیاز داشت عالی شده برا رسیدنش لحظه شماری میکنم مرسی.