خانهاخبار
قیمت گوشی های صورتی رنگ بازار (بهمن 94)

قیمت گوشی های صورتی رنگ بازار (بهمن 94)

مدتی است که شرکت‌های تولیدکننده گوشی رنگ صورتی را نیز به رنگ محصولات خود اضافه کرده‌اند. در این نوشته سراغ بهترین گوشی‌های صورتی رنگ بازار رفته‌ایم.
۱۳۹۴/۱۱/۶

افراد زیادی رنگ صورتی را دوست دارند و، برخلاف اعتقاد بسیاری از کاربران، ترجیح می‌دهند حتی دیوایس‌های الکترونیکی آنها هم صورتی‌رنگ باشد. این موضوع کاملا سلیقه‌ای است و ما نیز نمی‌خواهیم به قضاوت در این مورد بپردازیم. اینجا تنها قصد داریم انتخاب را برای دوستداران رنگ صورتی راحت‌تر کنیم و بهترین گوشی‌های صورتی‌رنگ بازار را به کاربران معرفی کنیم.

با توجه به رشد روزافزون بازار گوشی‌های همراه، در این بازار شاهد سلیقه‌های مختلفی هستیم و حالا کابران بیشتری دست پر از این بازار بیرون می‌روند. رنگ صورتی نیز مدت زیادی نیست که به رنگ‌های متداول گوشی‌های همراه اضافه شده و به همین دلیل ما هم مشاور خرید این هفته را به گوشی‌های صورتی‌رنگ بازار اختصاص داده‌ایم که رده‌بالا نیز محسوب می‌شوند.

 

LG G4

جی4 ال‌جی را بدون تردید می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های 2015 دانست؛ پرچم‌داری که برای برطرف کردن نقص‌های G3 روانه بازار شد. نسخه صورتی‌رنگ این گوشی با قیمتی حدود 1 میلیون و 600 هزار تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

 

image

 

iPhone 6s

اپل برای آیفون‌های جدید خود این بار نسخه صورتی‌رنگ نیز در نظر گرفت، اما رنگ آن را رزگلد نامید. آیفون 6اس رزگلد با حافظه 64 گیگابایتی در بازار ایران با قیمتی حدود 2 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

image

 

Note 5

پرچم‌دار هیجان‌انگیز سری نوت سامسونگ به عقیده بسیاری از کارشناسان و کاربران بهترین گوشی سال 2015 سامسونگ است که همراه با قلم فشاری و جدید S Pen این شرکت عرضه شده. نسخه صورتی‌رنگ این دستگاه با حافظه 32 گیگابایت در بازار ایران با قیمتی حدود 2 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

image

 

 HTC One A9

شرکت اچ‌تی‌سی به‌تازگی نسخه صورتی‌رنگ میان‌رده خود با نام One A9 را عرضه کرده است؛ میان‌رده‌ای در حد پرچم‌دارها که نسخه صورتی‌رنگ آن را با قیمتی حدود 1 میلیون و 550 هزار تومان می‌توانید خریداری کنید.

 

image

 

Xperia Z5

سونی نیز به‌تازگی برای زد‌5، پرچم‌دار 2015 خود، نسخه صورتی‌رنگ معرفی کرده و اعلام کرده است فروش این نسخه از فوریه 2016 آغاز می‌شود. این گوشی، همچون بقیه رنگ‌ها، احتمالا قیمتی حدود 1 میلیون و 900 هزار تومان خواهد داشت.

 

image

 

در ادامه جدول مشخصات این گوشی‌ها را مشاهده می‌کنید و می‌توانید آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

 

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

محمد

۱۳۹۴/۱۱/۲۴
پس گلکسی نوت4 کجاست اونم خیلی قشنگه و از نظر سخت افزار و صفحه نمایش سال 2014بعد از ایفون6دومی بود امسال هم عالیه

mjb

۱۳۹۴/۱۱/۱۶
اچ تی سیه قشنگه. آِیفون و سونی هم همینطور.

محمد

۱۳۹۴/۱۱/۷
ديگه اولين گوشي صورتي رو چه كسي زد؟ بقيه كپي كارن...

aaass

۱۳۹۴/۱۱/۶
پلنگ صورتی خخ

Ali

۱۳۹۴/۱۱/۶
سلا م
درسته خودم ايفون دارم ولي بنظر من صورتي سوني از همه عاليييي تره خيلي شيك تر از گوشيهاي صورتي ديگس