خانهاخبار
ساعت هوشمند اچ تی سی را دوست دارید؟

ساعت هوشمند اچ تی سی را دوست دارید؟

به‌تازگی شایعاتی منتشر می‌شود مبنی بر عرضه ساعت هوشمند از شرکت دوست‌داشتنی اچ‌تی‌سی. آیا ساعت هوشمند با مارک HTC را دوست دارید؟!
۱۳۹۴/۱۱/۵

اچ‌تی‌سی یکی از اصیل‌ترین و باسابقه‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند است، حتی راه رفتن روی لبه تیغ نیز سبب نشده مدیران این شرکت به خروج از بازار گوشی هوشمند فکر کنند و قصد دارند همچنان با قدرت در این بازار حضور داشته باشند. اما مطلب امروز ما در مورد گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی نیست. اخیرا شایعاتی در مورد ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی به‌گوش می‌رسد. البته پس از وارد شدن این‌ شرکت به بازار واقعیت مجازی و دستبندهای سلامتی، شنیدن شایعاتی در مورد تولید ساعت هوشمند چندان عجیب به‌نظر نمی‌رسد.

 

image

 

ایوان بلاس پیش‌بینی می‌کند که ماه آوریل تاریخی است که اچ‌تی‌سی برای معرفی ساعت هوشمندش درنظر گرفته و معتقد است اچ‌تی‌سی‌ پس از ساخت دستبند سلامتی به فکر تولید محصولات بیشتر در حوزه گجت‌های پوشیدنی است. سال گذشته نیز شایعاتی در مورد ساعت هوشمندی منتشر شد که Halfbeak نام داشت. شایعات ادعا می‌کردند اچ‌تی‌سی این ساعت هوشمند را در ماه فوریه معرفی می‌کند و ایوان بلاس یکی از منابعی بود که در مورد این ساعت و معرفی شدنش در ماه فوریه سخن می‌گفت.

بند سلامتی اچ‌تی‌سی و آندر آرمور

image

 

باتوجه به اینکه اچ‌تی‌سی درحال کسب تجربه در صنعت گجت‌های پوشیدنی است، احتمال می‌دهیم این کمپانی در MWC 2016 از ساعت هوشمندش پرده بردارد. 
نظر شما در مورد شایعه ساخت ساعت هوشمند توسط اچ‌تی‌سی چیست؟
به‌نظر شما اچ‌تی‌سی واقعا در حال ساخت ساعت هوشمند است؟

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

reza.mllt

۱۳۹۴/۱۱/۵
همه چی اچ تی سی را دوست دارم?