خانهاخبار
بهترین دانلود منیجر آی‌ او اس

بهترین دانلود منیجر آی‌ او اس

یکی از کمبود‌هایی که همیشه در iOS احساس می‌شود دانلود منیجری قدرتمند داخل مرورگر اصلی آی‌او‌اس یعنی سافاری است. در این مطلب قصد داریم بهترین برنامه را برای این منظور به شما بازدیدکنندگان عزیز سایت معرفی کنیم. همراه ما باشید.
۱۳۹۴/۱۱/۴
image

 

اگر شما هم از طرفداران جیلبریک آی‌او‌اس باشید، قطعا با برنامه فوق‌العاده Safari Download Manager آشنایید. این برنامه یکی از بهترین دانلود منیجرهای ارائه‌شده است که سال‌هاست در دنیای جیلبریکی‌ها وجود دارد و کار بسیاری از کاربران را راحت‌تر ساخته. اما اپل تصمیم گرفت دست توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان وفادار خود را کمی باز‌تر از قبل بگذارد، تا جایی که بتوانند برنامه‌های خود را به افزونه‌های درون سافاری یا همان Safari Extension مجهز کنند. بدین ترتیب درست مانند برنامه Safari Download Manager، که البته مشروط به جیلبریک است، کاربر می‌تواند بدین نیاز به جیلبریک داخل مرورگر پیش‌فرض آی‌اواس دانلود منیجر داشته باشد تا قادر باشد هرگرنه فایلی دانلود کند. برنامه Mr. Download به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا پس از اتمام دانلود فایل، آن را به فضاهای ذخیره‌سازی ابری مانند DropBox یا Google Drive یا iCloud Drive منتقل کنند یا در آیفون خود ذخیره سازند و از طریق File Sharing داخل برنامه iTunes آن را به کامپیوترشان منتقل کنند.

 

image

 

این اپلیکیشن کارآمد لقب Super Fast Downloading را به خود گرفته است و فایل‌ها را سریع‌تر از دیگر برنامه‌های مشابه دانلود می‌کند. علاوه بر این، امکان متوقف ساختن موقت فایل در حال دانلود را نیز دارد. ویژگی دیگری که این برنامه را برجسته‌تر می‌کند پشتیبانی از دانلود به‌صورت پس‌زمینه است؛ بدین معنا که کاربر با خاموش کردن صفحه نمایش یا هنگام کار کردن با برنامه‌ای دیگر می‌تواند به دانلود خود بدون هیچ مشکلی ادامه دهد و پس از اتمام دانلود، با دریافت نوتیفیکیشن، مطلع می‌شود که دانلود فایل موردنظر تمام شده است.

 

image

 

این برنامه در تمام آی‌دیوایس‌هایی که iOS 8.0 به بالا دارند پشتیبانی می‌شود.

Mr. Download را می‌توانید از اپ‌استور با قیمت 1.99 دلار خریداری کنید.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

sara

۱۴۰۰/۱/۴
سایت خیلی خوبی دارید
امیدوارم موفق باشید
https://youmovise.com/

Zaza

۱۳۹۷/۴/۱۹
سلام يه برنامه فرى دانلود منيجر بهم معرفى كنيد بى زحمت

nd

۱۳۹۶/۸/۹
سلام روزتون بخیر چه جوری میشه از اپ استوار برنامه خرید؟میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

nd

۱۳۹۶/۸/۹
سلام روزتون بخیر چه جوری میشه از اپ استوار برنامه خرید؟میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

فرهاد

۱۳۹۴/۱۲/۴
بله و خوشحال ترن كه هنگ و ويروس اندرويد رو ندارن كه از ناكجا آباد دانلود بشه و گند بزنه به كل دستگاه