خانهاخبار
مایکروسافت به‌اشتباه به وجود Lumia Phone X اشاره کرد

مایکروسافت به‌اشتباه به وجود Lumia Phone X اشاره کرد

پایگاه چینی مایکروسافت به‌اشتباه در توضیحات یک ویدئوی تبلیغاتی در رابطه با ویژگی Continuum به وجود یک لومیای معرفی‌نشده اشاره کرد: Lumia Phone X.
۱۳۹۴/۱۱/۲

به نظر می‌رسد مایکروسافت در حال کار روی یک لومیای جدید است. این محصول، که Lumia Phone X نام گرفته، به‌اشتباه در پایگاه چینی این کمپانی و پس از آپلود ویدئویی با موضوع چگونگی عملکرد Continuum لو رفت.

در حالی که ویدئوی موردبحث به تلفن هوشمند مرموز مایکروسافت هیچ اشاره‌ای نمی‌کند، در قسمت توضیحات این کلیپ گفته شده که Lumia Phone X یکی از چهار محصولی است که در حال حاضر از Contimuum پشتیبانی می‌کند و سه مورد دیگر Lumia 950 ،Lumia 950XL و Acer Jade Primo هستند.

توضیحات ویدئویی که در ادامه خواهید دید، پیش از ویرایش و حذف نام Lumia X Phone، بدین شرح بود:

قابلیت Continuum قادر است تلفن هوشمند شما را به نمایشگری بزرگ با قابلیت‌های بسیار مبدل کند. به‌وسیله داک یا آداپتور مخصوص آن را به تلویزیون یا مانیتور متصل کنید و اپلیکیشن‌های خود را در نمایشگر بزرگ‌تر ببینید. همچنین می‌توانید از کیبورد و ماوس کامپیوتر خانگی خود در تلفن هوشمندتان استفاده کنید و کارهایی همچون تنظیم اسناد در آفیس، ارسال ایمیل و حتی ارسال پیامک انجام دهید. این نکته را هم باید ذکر کنیم که فایل‌ها روی تلفن هوشمند ذخیره می‌شود. البته شما امکان مشاهده ویدئو، عکس، وبگردی و غیره نیز خواهید داشت. توجه داشته باشید: این قابلیت با محصولات خاصی مثل Lumia950/XL ،Lumia Phone X و Acer Jade Primo سازگار است.

image

هنوز هیچ اطلاعاتی و حتی شایعه‌ای در رابطه با Lumia Phone X منتشر نشده است. گزارشی که پیش‌تر منتشر شده می‌گوید Lumia 650 اولین لومیایی خواهد بود که در سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود. همچنین این احتمال می‌رود که مایکروسافت سال ۲۰۱۷ را برای معرفی این دیوایس مرموز در نظر گرفته باشد. کسی چه می‌داند؛ شاید این محصول همان Surface Phone باشد که مدت‌هاست شایعه عرضه آن در پاییز آینده به گوش می‌رسد. شما چه فکر می‌کنید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

alireza

۱۳۹۴/۱۱/۲
فقط مطمنم که مایکروسافت کار اشتباه انجام نمیده.همه کاراش رو حساب و کتابه خاطرتون جمع.