خانهاخبار
طریقه نصب Icon Pack در اندروید

طریقه نصب Icon Pack در اندروید

سیستم عامل اندروید این اجازه را به شما می‌دهد که آیکون‌های دلخواه خود را جایگزین آیکون‌های پیش‌فرض کنید. در این مطلب به شما خواهیم گفت که راه انجام دادن این کار چیست.
۱۳۹۴/۱۱/۱

از میان سه سیستم عامل برتر موبایل یعنی ویندوز فون، آی‌اواس و اندروید، تنها آخری است که اجازه تغییرات و شخصی‌سازی‌های متعدد به کاربر می‌دهد؛ ویژگی‌ای که برای خیلی از کاربران اهمیت دارد و آنها را قادر می‌سازد ظاهر گوشی‌شان را مطابق میل خود تنظیم نمایند.
تعویض و نصب آیکون‌های جدید یکی از ده‌ها کاری است که در گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی می‌توان انجام داد. اگر از آن دسته کاربرانی هستید که تمایل دارند آیکون‌های پیش‌فرض و قدیمی گوشی خود را تغییر دهند، در این مطلب به شما خواهیم گفت چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید.
اولین قدم برای این کار نصب لانچر است. اگر با لانچرها آشنایی ندارید، باید بگوییم این اپلیکیشن‌ها گزینه‌های مختلفی برای اعمال تغییرات در رنگ‌ها، افکت‌ها، ژست‌های حرکتی، مدیریت اپلیکیشن‌ها و ویجت‌ها و... در اختیار شما می‌گذارند.

 

image

 

ما از میان لانچرهای مختلف اندروید، Nova Luncher را انتخاب کردیم که یکی از بهترین‌هاست. پس از نصب واجرای نوا لانچر، آیکونی به نام Nova Settings در میان اپلیکیشن‌های خود مشاهده خواهید کرد که باید آن را باز کنید و در بخش Select Default Home، نوا لانچر را به‌عنوان لانچر پیش‌فرض انتخاب نمایید.

 

image

 

حالا نوبت به نصب آیکون‌های جدید می‌رسد. به گوگل پلی بروید و با جستجوی عبارت Icon Pack مواردی را که می‌پسندید روی دستگاه نصب کنید.
در قدم بعدی دوباره وارد Nova Settings شوید. به Look & feel بروید و گزینه Icon theme را انتخاب کنید. در این مرحله مجموعه آیکون مورنظر خود را انتخاب کنید و به صفحه خانه گوشی برگردید تا آیکون‌های جدید جایگزین قدیمی‌ها شوند.

شما این حق انتخاب را دارید که به‌جز Nova luncher از هر لانچر دیگری استفاده کنید که قابلیت نصب آیکون را به شما بدهد. (معرفی 5 لانچر برتر اندروید می‌تواند به شما کمک کند.) توجه داشته باشید که روند کلی نصب آیکون در اندروید تقریبا به همین شکل است، فقط ممکن است جای گزینه‌ها در هر لانچر با دیگری متفاوت باشد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

زهرا

۱۳۹۵/۸/۲
سلام.تو بخشی که میخوام به عنوان پیش فرض انتخابش کنم این برنامه رو,نمیشه!