خانهاخبار
برطرف شدن مشکل گیر کردن S Pen در گلکسی نوت 5

برطرف شدن مشکل گیر کردن S Pen در گلکسی نوت 5

سامسونگ در نسخه‌های جدید Galaxy Note 5 مشکل گیر کردن قلم اس پن را برطرف کرده است. به این ترتیب حتی اگر کاربر قلم را برعکس وارد گوشی کند، دیگر داخل دستگاه گیر نخواهد کرد.
۱۳۹۴/۱۰/۲۹

اگر به خاطر داشته باشید، پس از ورود گلکسی نوت 5 به بازار گزارش‌هایی به گوش رسید از این که برعکس گذاشتن S Pen در گوشی موجب گیر کردن آن در دستگاه می‌شود. سامسونگ اوایل این نقص را گردن نگرفت و کاربران را به خواندن دفترچه راهنمای گوشی ارجاع داد که در آن نحوه صحیح وارد کردن قلم توضیح داده شده است؛ اما از آنجا که معمولا اکثر کاربران به دفترچه راهنما توجه نمی‌کنند، اخطار در این مورد را با برچسبی روی دستگاه اضافه کرد.

 

image

 

اکنون به نظر می‌رسد سامسونگ در نسخه‌های جدید گلکسی نوت 5 عاملی را که موجب گیر کردن قلم می‌شد برطرف کرده است. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، طراحی مکانیزم تشخیص خودکار S Pen تغییر کرده است، درنتیجه حتی اگر کاربری قلم S Pen گوشی را برعکس وارد آن کند، دیگر با مشکل گیر کردن مواجه نخواهد شد و آسیبی به گوشی وارد نمی‌شود.
متاسفانه فعلا برای فهمیدن اینکه گوشی نوت 5 شما از کدام مدل است راهی وجود ندارد، اما ممکن است به‌زودی بتوان از روی شماره سریال دستگاه تشخیص داد در کدام سری این مشکل برطرف شده.

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

امید

۱۳۹۵/۱۱/۲۲
سلام. قلم نوت من چش شده.. گوشی رو تازه گرفتم, کار کرده. قلم خوب کار نمیکنه همینکه باید, زیاد فشار بیام تا کار کنه. وقتی هم بزور مینویسم یه خط کشیده میشه و نوشته رو خراب, میکنه. یه گلس رنگی انداختم واسش آیا مشکل از اونه؟

ناشناس

۱۳۹۴/۱۱/۲۰
عقل کل! گاهی ممکنه قلم گوشی توسط فرد یا بچه ای برداشته بشه و بعد بخواد بگذاره سر جاش.
درک اونا کمه که نتونستند این پیش بینی را انجام بدهند.

ناصر

۱۳۹۴/۱۱/۷
سلام.
گوشیNote5،64کجا گیرم میاد.
راستی2سیم باشه

آقا مرتضی

۱۳۹۴/۱۰/۲۹
سلام
دوستان اگه کسی نحوه ی تشخیص قریمی از جدید رو میدونه بگه چون من قسط خرید نوت 5 رو دارم

سینا

۱۳۹۴/۱۰/۲۹
حالا اگه htc همچین مشکلی داشت همین مفسرای جی اس ام به صورت عجیبی این مسله رو بزرگتر از اونچه ک هست نشون می دادن ولی جالبه برا ی برند بزرگ کثه سامسونگ انقد مختصر مفید نوشته