خانهاخبار
دعوتنامه‌های سونی برای MWC 2016 ارسال شد

دعوتنامه‌های سونی برای MWC 2016 ارسال شد

شرکت Sony دعوتنامه کنفرانس خود در نمایشگاه MWC 2016 را ارسال کرده است. این کنفرانس قرار است در تاریخ سوم اسفند ساعت 10:30 به وقت ایران برگزار شود.
۱۳۹۴/۱۰/۲۹
image

 

هرچه به زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلونا نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار بیشتری در مورد دعوتنامه کنفرانس تولید‌کنندگان بزرگ تلفن همراه به گوشمان می‌رسد. پیش از این ال‌جی از برگزاری کنفرانس خود در تاریخ 21 فوریه (2 اسفند) خبر داده بود. روز گذشته نیز سونی دعوتنامه کنفرانس خود را ارسال کرد که در تاریخ 22 فوریه برگزار خواهد شد. این کنفرانس در ساعت 10:30 به وقت ایران برگزار می‌شود.

از متن این دعوتنامه اطلاعات چندانی نمی‌توان فهمید و در این لحظه مطمئن نیستیم سونی برای این کنفرانس چه برنامه‌ای دارد. ممکن است شاهد ساعت هوشمند اندرویدی باشیم و شاید هم از Z6 رونمایی شود. البته معرفی Z6 کمی بعید به نظر می‌رسد، اما شاید نسخه‌ای بهبودیافته از Z5 معرفی شود. همچنین امکان رونمایی از گوشی Xperia C6 نیز، که اخیرا تصاویری از آن منتشر شد، وجود دارد .

نظر شما در این زمینه چیست؟ فکر می‌کنید سونی چه برنامه‌ای برای این کنفرانس دارد؟ پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

SHERVIN

۱۳۹۵/۳/۲۴
انصافا سونی برند خوبیه،، از قدیم جنس ژاپنی بین مردم طرفدار زیادی داشت ،،، منکه خیلی حال میکنم باهاش،،بالاخره هر برندی طرفدار خودشو داره ،،،، شعار ما: ســــــــــــــــــــونی و دیگر هیــــــــچ،،،

VistaMobile

۱۳۹۴/۱۰/۲۹
میدونی HTC چیه عزیز ؟؟ خودت خوبی ؟؟ :))

مهیار

۱۳۹۴/۱۰/۲۹
واقعیتیه .

hy

۱۳۹۴/۱۰/۲۹
پ ن پ برند شکست خورده اچ تی سی خوبه خخخخ فقط تو خوبی

yh

۱۳۹۴/۱۰/۲۹
اینم جکی شده برا خودش... سامسونگ- هواوی- سونی ... اینا هر سه دارن تو یه مسیر قدم میزارند... شعارشون فقط پر کردن بازار با گوشیهای مختلف... نه ساپورت درست حسابی و نه تغییرات اساسی دارند.... z5 , z5 پریمیوم هنوز تو بازار جا نیافتاده و حتی قیمتش هم به قیمت واقعی نزدیک نشده( چون تازه بازار اومده)... این داره دعوتنامه گوشی دیگشو میفرسته..... یعنی بدا به حال کسایی که 3 میلیون برای z5 پرمیونم پول میدن 40 روز دیگه پرچمدار این کمپانی نیست :)))))))..... تازه اونم سونی:))))))))))))))