خانهاخبار
اندروید 5.1 برای C5 Ultra سونی منتشر شد

اندروید 5.1 برای C5 Ultra سونی منتشر شد

اگرچه سونی گفته بود از اندروید 5.1 برای سی5 اولترا خبری نخواهد بود و این گوشی به اندروید 6 آپدیت خواهد شد، حالا این شرکت اندروید 5.1 لالیپاپ را برای این گوشی هوشمند منتشر کرده است.
۱۳۹۴/۱۰/۲۸

چند روز پیش سونی با انتشار آپدیت اندروید 5.1 برای گوشی اکسپریا سی4 خود همه را غافلگیر کرد، زیرا این شرکت قبلا اعلام کرده بود این گوشی مستقیما از اندروید 5 به اندروید 6 آپدیت می‌شود و از آپدیت اندروید میان این دو نسخه خبری نخواهد بود.

امروز نیز همین اتفاق برای گوشی جدید سونی، اکسپریا C5 Ultra، افتاد و سونی آپدیت اندروید 5.1 را برای این محصولش منتشر کرد، در حالی که سی5 اولترا هم قرار بود مستقیما به اندروید 6 آپدیت شود. اندروید 5.1 برای همه نسخه‌های سونی (تک سیم‌کارت با شماره مدل E5553 و E5506 و دو سیم‌کارت با شماره مدل E5533 و E5563) در نقاط مختلف جهان منتشر شده است.

اگر شما هم از این گوشی استفاده می‌کنید و هنوز آپدیت 5.1 به دستتان نرسیده، لازم است کمی دیگر صبر کنید تا این آپدیت برای همه دیوایس‌ها منتشر شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

امین

۱۳۹۵/۸/۴
لطفا یکی کمک کنه من 4 بار اندروید 6 رو از سیتینگ دانلود کردم ولی نصب نمیشه حافظه گوشیم خالیه گوشیمم ب تنظیمات کارخانه برگردوندم بازم نشد . چیکار کنم؟

Meysam

۱۳۹۵/۷/۳۰
من نسخه اندروید 6 را براش 3 بار دانلود کردم ولی نصب نمیشه ، 7 گیگ حافظه خالی دارم برا چی نصب نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

mostafa

۱۳۹۵/۴/۸
نه هنوز نیومده

mostafa

۱۳۹۵/۴/۸
اگه کامل خالی بشه 3ساعت ولی اگه از 10درصد شارژ بذاری 2ساعت ریع طول میکشه

علی

۱۳۹۵/۳/۱۵
سلام. حرکی این گوشیو داره بگه آپدیت اندروید 6 واسش اومده؟؟
من دارم ولی هنوز آپدیت ئاسم نیومده.
خیلی وقته انروید 6 واسه سونی اومده حالا واسه این گوشی چرا آپدیت نمیزارن؟؟