خانهاخبار
وجود مدل دو سیم کارته در گلکسی S7 تأیید شد

وجود مدل دو سیم کارته در گلکسی S7 تأیید شد

دو تاییدیه جدید از Galaxy S7 در اندونزی منتشر شده است که می‌توان با بررسی نام مدل‌های تاییدشده به اطلاعاتی در مورد آنها رسید.
۱۳۹۴/۱۰/۲۸
image

 

شایعات و اخبار پیرامون Galaxy S7 گیج‌کننده شده است. هر روز خبر جدیدی منتشر می‌شود و اطلاعات متفاوتی رو می‌شود. هنوز دقیقا نمی‌دانیم گلکسی اس7 در چند مدل عرضه خواهد شد یا مدل‌های متفاوت آن با چه پردازنده‌هایی خواهند بود. زمان دقیق معرفی این محصول نیز از دیگر ابهامات است.

براساس شایعاتی که پیش از این منتشر شده، گویا گلکسی اس7 در سه سایز مختلف 5.1 و 5.5 و 6 اینچی با نام‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge و Galaxy S7+ معرفی خواهد شد و گلکسی اس7 پلاس تنها مدلی است که از دو نمایشگر بهره می‌برد. در مورد پردازنده‌های این محصول نیز، با توجه به اخباری که منتشر شده، تقریبا به قطعیت رسیده‌ایم که گلکسی اس7 و مدل‌های جانبی‌اش از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 820 در برخی مدل‌ها و در سایر مدل‌ها از اگزینوس 8890 استفاده خواهد کرد.

اما مجوزها و تاییدیه‌های جدیدی مربوط به کشور اندونزی اخیرا منتشر شده که اطلاعات بیشتری فاش می‌کند. براساس این تاییدیه، دو مدل SM-G930FD و SM-G935FD وجود دارد که اگر این نام‌ها را با نام مدل‌های گلکسی اس6 مقایسه کنیم، به نتایج جالبی می‌رسیم.

 

image

 

G930 به نظر می‌رسد مانند مدل گلکسی اس6 باشد که با نام G920 منتشر شده بود. از طرفی گلکسی اس6 با صفحه تخت با کد G920 و گلکسی اس6 اج با صفحه خمیده با کد G925 عرضه شده بودند، پس دو گوشی مجوزگرفته جدید احتمالا یکی صفحه تخت و دیگری صفحه خمیده دارد. حرف F به‌معنی استفاده از چیپست‌های سری اگزینوس و حرف A به‌معنی چیپست‌های سری اسنپدراگون است، پس احتمالا دو گوشی مجوزگرفته جدید پردازنده اگزینوس دارند. حرف D نیز نشانه دو سیم‌کارته بودن است که در این صورت یعنی مدل‌های دو سیم‌کارته این دو گوشی نیز در برخی بازارها یا در همه جهان موجود خواهد بود.

چندی پیش نیز بنچمارکی از گلکسی اس7 در پایگاه داده آنتوتو منتشر شده بود که شایعه دوربین 12 مگاپیکسلی به‌جای دوربین 16 مگاپیکسلی را در این گوشی تایید می‌کرد. فعلا انتظار می‌رود این پرچم‌دار در مراسم 21 فوریه آینده سامسونگ رونمایی شود.

 

image

 

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

j.e.a.n.c.l.u.d.e.

۱۳۹۴/۱۰/۲۸
درود به همه علاقه مندان تکنولوژی, بدون کوچکترین شک موافقم که اخباری که پشت سرهم از کهکشانی فوق قدرتمند سامسونگ گلکسیS7 میرسد باعث گیج شدن مخاطبین و دوستداران تکنولوژی شده ازبس پشت سرهم خبر منتشر میشه! طبق سلیقه شخصی ام اگر قرار باشه S7خریداری کنم اگه پول باشه مطمئنن مدل پلاسش (فبلت) را انتخاب میکنم که صفحه نمایش بزرگتری داره و... از این ها که بگذریم گلکسیS7بدون دوسیم کارته بودن هم یک تلفن همراه حرفه ای و قدرتمند خواهد بود مخصوصا با وجود بهترین و بهینه ترین صفحه نمایشش در میان تمام انواع دیگر صفحه نمایش ها LED اختصاصی سامسونگ سوپرآمولد و قدرتمندترین چیپست پردازنده اش در میان پردازنده های دیگر یعنی اکسینوس8890/M1 با تکنولوژی ساخت 14نانومتری نسل دوم سامسونگ که بهترو بهینه تر ازتکنولوژی ساخت14 نانومتری نسل اول در اکسینوس7420 در گلکسیS6ها هس , البته طبق اطلاعات بعد از اکسینوس8890 باید اسنپدراگون820 اختصاصی شده و قدرتمندتر شده نصبت به اسنپدراگون های820 دیگر پرچمدارها که تغییری خاص درش ایجاد نشده مخصوصS7را باید نام برد و دوربین پرامکانات و جدید و هیجان برانگیز و فوق حرفه ای و قدرتمند با گشودگی بالای دیافگرام , دو سیم کارت بودن که معلوم نیس به حقیقت بپیوندد رو باید طبق اطلاعات به توانایی ها و دارایی های با ارزش S7 اضاف کنیم ,مواردی مانند USB C و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی باظرفیت بالا و احتمال به کارگیری فورس تاچ و لمس 3بعدی و باطری باظرفیت بالا و رابط کاربری بهینه تر و جدیدتر و کارآمدتر و...
البته با این حالی که چیزی به معرفی رسمی گلکسیS7 و حتی رقباش نمانده نمیشه اظهار نظر قطعی کرد و هر اتفاقی امکان داره رخ بدهد و باید منتظر ماند تا معرفی رسمی و بعدش امتحان پس دادنشون آنهم در(( عمل))
همه شرکت های تلفن همراه ساز و محصولاتشان عالی هستن و هر کدوم مزایا و معایب خاص خودشون رو دارن و هیچ کدوم کاملترین نیستن که این شامل موارد دیگر تکنولوژی هم میشه
((همه موفق باشید))