خانهاخبار
هیچ کانال تلگرامی، بدون اجازه ایران، به کار خود ادامه نخواهد داد!

هیچ کانال تلگرامی، بدون اجازه ایران، به کار خود ادامه نخواهد داد!

وزیر ارتباطات گفت: مسئولان شرکت تلگرام اعلام کرده‌اند هر کانالی را که از سوی وزارت ارتباطات ایران اعلام شود، مسدود می‌کنند.
۱۳۹۴/۱۰/۲۴

به گزارش جی‌اس‌ام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمود واعظی با بیان اینکه وزارت ارتباطات برای هر شبکه مجازی یک قانون،‌ سیاست یا رفتار جداگانه ندارد،‌ گفت: سیاست ما برای تمام فضای مجازی اعم از شبکه های تلگرام، واتس‌آپ، اینستاگرام و غیره یکسان است که این مورد در زمینه نظارت بر فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها نیز صدق می کند.


تبلیغات انتخاباتی تلگرامی چه می‌شود؟
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر همین اساس تصریح کرد: البته در زمینه فعالیت‌های انتخاباتی، چه در زمان تعیین‌شده تبلیغات و چه در خصوص فعالیت‌های انتخاباتی پیش از موعد، به‌تنهایی تصمیم نمی‌گیریم و طبق ابلاغیه وزارت کشور،‌ شورای نگهبان و سایر دستگاه‌های مربوطه عمل می‌کنیم.
وی افزود: با این تفاسیر وزارت ارتباطات نظارت دقیق خود را بر تمام فعالیت‌های کاندیدهای انتخاباتی دارد.

 

image

 

کانال‌های تلگرام از فیلتر مسئولین ایران می‌گذرند!

واعظی در ادامه در خصوص شیوه نظارت این وزارتخانه بر تبلیغات تجاری و بازرگانی غیرمتعارف و عملکرد خارج از عرف و شرع برخی کانال‌های تلگرامی اظهار کرد: در این خصوص با مسئولان شرکت تلگرام در روسیه نامه‌نگاری کرده‌ایم و آنها اعلام کرده‌اند هر کانالی که از سوی وزارت ارتباطات ایران اعلام شود، مسدود می‌کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون نیز چندین فهرست از کانال‌های نامناسب، که فعالیت مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند و از سوی وزارتخانه به شرکت تلگرام ارسال شده،‌ مسدود شده‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

aaass

۱۳۹۴/۱۰/۲۴
احسنت..

محمدرضا

۱۳۹۴/۱۰/۲۴
خدا خیرشون بده به نفع هممونه چون جنبه ی استفاده از این اپ ها رو نداریم مثل اتفاقاتی که واسه خیلیا افتاد....

erfanasal

۱۳۹۴/۱۰/۲۴
کار مایکروسافته...میخاد فروش گوشیاشو ببره بالا..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

mvf

۱۳۹۴/۱۰/۲۴
چرا تو عکس این خبر یه گوشیه ویندوزفونی رو گذاشتین؟ موقعای دیگه گوشیای ویندوزفونی رو آدم حساب نمیکنین، چی شده الان اینو گذاشتین؟